تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819213631




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امامزادگان ملایر مهیای پذیرایی از زائران نوروزی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امامزادگان ملایر مهیای پذیرایی از زائران نوروزی است ملایر-ایرنا-رییس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر گفت: در آستانه فرا رسیدن سال نو، تمامی امامزادگان شاخص و بقاع متبرکه این شهرستان مهیای پذیرایی از زائران نوروزی در راستای اجرای طرح آرامش بهاری هستند.


به گزارش ایرنا حجت الاسلامˈمرتضی عزیزیˈ روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: آیین ویژه تحویل سال در تکیه حضرت ابوالفضل(ع) و تمامی امامزادگان ملایر با حضور زائران نوروزی برگزار می شود.
وی اظهار داشت: در امامزادگان شاخصی چون امامزاده عبدالله(ع) ملایر و مهرآباد، امامزده ابراهیم طجر سامن، تکیه ابوالفضل(ع)، امامزاده علی اکبر کرکان و امامزادگان جوکار و زمان آباد ،برنامه های طرح آرامش بهاری تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.
وی ادامه داد: دو خیمه معرفت شامل اتاق فکر، مشاوره، غرفه ویژه کودکان، مسابقه احکام و سایر غرفه ها در تکیه حضرت ابوالفضل(ع) ملایر دایر است که پنج مبلغه خواهر اعزامی از قم و شش مبلغه بومی در این خمیه خدمات فرهنگی ارایه می دهند.
عزیزی خاطرنشان کرد: طرح آرامش بهاری به مدت سه سال در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و بهترین مکان برای خوراک فرهنگی اقشار مختلف مردم در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه اجرا می شود.
عزیزی همچنین از اجرای سوگواره یاس نبوی در دهه دوم ایام فاطمیه(س) در سطح بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص ملایر خبر داد و افزود: از نهم فروردین ماه سال آینده به مدت 10 شب ویژه برنامه های سوگواره یاس نبوی با همکاری هیات های عزاداری و دستگاه های فرهنگی شهرستان برگزار می شود.
رییس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر بیان داشت: 15 نفر از مبلغان بومی و غیربومی نیز در راستای برگزاری ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه(س) به امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان اعزام می شوند.
عزیزی یاد آور شد: طبق سنت هر سال در روز شهادت حضرت فاطمه(س) علاوه بر برگزاری آیین های ویژه این روز در امامزادگان و بقاع، پنج هزار غذای نذری با محوریت دفتر امام جمعه، سازمان تبلیغات، سپاه و دانشگاه های ملایر بین زائران و عزاداران فاطمی توزیع می شود.
وی ادامه داد: به منظور تشویق مستاجرین اوقاف و کسانیکه سند اجاره خود را به موقع تجدید کرده اند، به قید قرعه جوایزی شامل 20 کمک هزینه سفر کربلا و 20 کمک هزینه مشهد مقدس اهدا و از آنها تقدیر می شود.
7528/575
انتهای پیام /*




19/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن