تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801487908




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دروازه ورودي خراسان رضوي آماده پذیرایی از زائران است/ تشکیل ستاد خدمات نوروزی بجستان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان رضوی
دروازه ورودي خراسان رضوي آماده پذیرایی از زائران است/ تشکیل ستاد خدمات نوروزی بجستان
گناباد - خبرگزاي مهر: فرماندار بجستان گفت: ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروزی بجستان از 9 کمیته تشكيل شد تا بسترهای لازم سفر ایمن زائران و مسافران را فراهم کند.



به گزارش خبرنگار مهر، حسین جمشيدي ظهر دوشنبه در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر زائرین بجستان اظهار کرد: شهرستان بجستان به عنوان دروازه ورودي خراسان رضوي با تمهيدات صورت گرفته توسط دستگاه هاي اجرايي شهرستان آماده استقبال از زائران بارگاه ملكوتي علي ابن موسي الرضا(‌ع)‌ است. وی ادامه داد: برنامه‌ريزي جهت استقبال، پذیرایی و اسکان زائران حرم رضوي و مسافران نوروزی در زمينه‌هاي امنيتي، رفاهي،‌ فرهنگي،‌ بهداشتي انجام شده است. جمشیدی افزود: ستاد هماهنگی خدمات سفر بجستان از 9 کمیته تشكيل شده كه مهمترین مأموریت اين ستاد فراهم نمودن بستر لازم برای انجام سفرهای ایمن در راستای توسعه و رونق صنعت گردشگری است. وي گفت: كميته هاي اسکان، بهداشت و درمان، فرهنگی اجتماعی، امنیتی و انتظامی، اطلاع رسانی و خدمات شهری، حمل و نقل، استقبال و امداد، نظارت و ارزیابی از جمله كميته‌هاي آماده ارائه خدمات به مسافران هستند. جمشيدي بيان کرد: 10 اقامتگاه با ظرفیت 700 نفر و 3 کمپ موقت در پارک مطهری و میدان آزادی تجهيز و آماده استقبال از مسافران نوروزی در اين شهرستان است. وي تصريح كرد: در کنار فعالیت ها و برنامه های مختلف ستاد ، برنامه‌های فرهنگی متعدد در جهت معرفی فرهنگ بومی و توسعه و ترویج هنرهای سنتی و صنایع دستی انجام می‌شود.


۱۳۹۲/۱۲/۱۲ - ۱۷:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن