تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815038973




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بکارگیری مفاهیم علمی و تربیتی عامل موفقیت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بکارگیری مفاهیم علمی و تربیتی عامل موفقیت است یزد - ایرنا - مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: به کار بستن مفاهیم علمی و تربیتی از عوامل اصلی موفقیت دانش آموزان است.


به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش یزد ، ˈ احمد شیرزاد ˈ در بازدید از دبیرستان های شهیدان مزیدی ، معرفت و فردوسیان یزد و در جمع دانش آموزان گفت: جلب رضایت والدین و احترام به معلم از عوامل این موفقیت است .
وی همچنین در بازدید از هنرستان کار و دانش فردوسیان ناحیه یک یزد ، دانش آموزان را به بهره گیری از فرصت ها برای کسب مدارج تعلیم و تربیت سفارش نمود.
وی افزود: بهترین قدردانی شما از معلمان و مربیان ، تلاش برای آموختن و به کار بستن مفاهیم علمی و تربیتی است .
در ادامه مدیر کل آموزش و پرورش یزد به دبیرستان استعدادهای درخشان شهیدان مزیدی در ناحیه 2 یزد رفت و نماز جماعت ظهر و عصر را همراه با دانش آموزان این مرکز آموزشی اقامه کرد .
شیرزاد در جمع دانش آموزان نمازگزار ، روحیه قدرشناسی دانش آموزان این دبیرستان را ستود و اظهار داشت : نام شما دانش آموزان نخبه با توانائی های ذاتی و ایجاد ارتباط مؤثر و تعامل اجتماعی ارزشمند در زمره ی دانش آموزان موفق و برتر این استان به ثبت رسیده است .
مدیر کل آموزش و پرورش ، دانش آموزان را به بهره گیری از این استعدادهای خدادادی توصیه کرد و بیان داشت : امید و آینده این جامعه در دست شما و از آن شماست .
شیرزاد در ادامه با تقدیم هدایایی از مدیر سابق و فعلی و تعدادی از دانش آموزان برتر مسابقات فرهنگی و هنری دبیرستان شهیدان مزیدی تقدیر کرد و از قسمت های مختلف مدرسه بازدید نمود.ک1
7536/1968
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن