تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813262542




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خیمه های معرفت نوروز 93 در چهار بقعه شاخص شهرستان رشت برپا می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

خیمه های معرفت نوروز 93 در چهار بقعه شاخص شهرستان رشت برپا می شود رشت - ایرنا - رییس اداره اوقاف و امور خیریه رشت از برپایی خیمه های معرفت نوروز 93 در چهار بقعه شاخص این شهرستان خبر داد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ˈحمیدرضا کریمیˈ روز دوشنبه در نشست خبری در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان گیلان در رشت افزود : این خیمه های معرفت در اجرای طرح آرامش بهاری در بقعه متبرکه امام زاده هاشم رشت ، دانای علی ، خواهر امام رضا (ع) رشت و امام زاده قاسم چولاب در شهرستان رشت اجرا می شود.
وی اظهار داشت : در خیمه های معرفت با حضور 11 طلبه اعزامی سازمان اوقاف و امور خیریه؛ برنامه هایی از جمله مشاوره، پاسخگویی به شبهات شرعی مسافران و گردشگران و ارتباط با کودکان و نوجوانان با عنوان برگزاری مسابقه انجام می گیرد.
حجت الاسلام و المسلمین کریمی خاطر نشان کرد : طرح آرامش بهاری نوروز 93، در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی در 140 بقعه متبرکه شهرستان رشت برپا می شود.
وی با بیان اینکه طرح آرامش بهاری در دو بخش خدمت رسانی و فرهنگی اجرا می شود ، یادآور شد: خدمت رسانی به مسافران ، آماده سازی زائرسراها ، پارکینیک ها و سرویس های بهداشتی و فرهنگی برپایی خیمه های معرفت ، غرفه ˈقرآن بخوان ، جایزه بگیر و ... را شامل می شود.
وی از برپایی هفت سین فاطمی در بقاع متبرکه خبر داد و یادآور شد : این هفت سین برای ترویج فضایل صدیقه طاهره (س) از القاب این بانوی بزرگوار شامل سلمیه ، سیده نساء ، سرالله ، سعیده ، ساجده ، سماویه و سرالعظمه استفاده می شود.
رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت از برگزاری مراسم تجلیل از شرکت کنندگان در مسابقه های قرآن کریم در تاریخ 21 اسفندماه (چهارشنبه هفته جاری) خبر داد و یادآور شد: در این مراسم برگزیدگان سی و ششمین دوره مسابقه های قرآن کریم اوقاف تجلیل می شوند.
وی طرح دست های مهربانی را از دیگر برنامه های اوقاف شهرستان رشت عنوان و اظهار کرد : این طرح فردا با هدف تکریم از ایتام در امام زاده هاشم رشت اجرا می شود. ک/2.
7286/695
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن