تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):از دنیای شما سه چیز محبوب من است: 1- تلاوت قرآن 2- نگاه به چهره ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806848703




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شکست ­خوردگان خرداد92 می­‌خواهنداز دولت انتقام بگیرند


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: شکست ­خوردگان خرداد92 می­‌خواهنداز دولت انتقام بگیرند
کد خبر: ۳۸۵۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۹ - 10 March 2014


عضو کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی به تدبیر می گوید:« باید به دولت فرصت داد و همه صاحب ­منصبان باید یار شاطر دولت باشند نه بار خاطر. مخصوصا نمایندگان مجلس که 8سال تمام شاهد حرکات رئیس­ جمهوری سابق بودند.
شکست ­خوردگان خرداد92 می­‌خواهنداز دولت انتقام بگیرند

مدتی است که مخالف خوانی برخی جریان های محافظه کار علیه دولت یازدهم شدت گرفته است. سوال ها پیاپی نمایندگان عضو جبهه پایداری از وزیران، تهدید به استیضاح از یک سو و مواجهه دولت با صدا وسیما از سوی دیگر نشان از حرکت هماهنگ محافظه کاران برای کارشکنی در فعالیت های دولت است. امری که با سخنان اخیر آیت الله مصباح یزدی و انتقاد شدید او از سیاست های فرهنگی و اجتماعی دولت به اوج رسید.

«کمال ­الدین پیرموذن»، نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با «تدبیر» درباره این انتقادها می گوید:« برخی رسانه­ ها علیه دولت یک هجمه راه انداخته ­اند. این رسانه­ ها وابسته به جریان­ های خاصی هستند که منافع جناحی دارند؛ آن هایی که از قبل تحریم با بزرگ کردن فتنه کاسب­کاری می­کردند الان به نقد دولت روی آورده ­اند.» او اضافه کرد:« اینها همان­هایی هستند که با نزدیکی به نهاد ریاست­ جمهوری در 8سال گذشته بورسیه و کرسی دانشگاه گرفتند و ویژه­ خواری و اختلاس­ های چندین هزار میلیاردی را رقم زدند.»

 

عضو کمیسیون صنعت و معدن تاکید کرد:« این گروه الان منافعشان زیر سئوال رفته است و چون مردم به این تفکر رای نداده ­اند، آن ها می­ خواهند از مردم و دولت انتقام بگیرند. اما افکار عمومی با دولت است و همه این ها جوسازی است.»

پیرموذن ادامه داد:« این افراد می­ خواهند انرژی دولت صرف دفع شرها و جواب گویی به این غوغاسالاری­ ها شود که خوشبختانه دولت هم هوشیار است. افرادی که بازیگر این هجمه­ ها علیه دولت هستند باید بدانند که کارگردان ­های آن ها ولایی و مردمی نیستند بلکه چون جریانشان موفق نبوده است در حال انتقام گرفتن از دولت هستند. امیدوارم همه گروه ­هایی که ذوب در ولایت هستند و در خط رهبری حرکت می ­کنند به دولت کمک کنند.»

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستاوردهای دولت یازدهم گفت:« با انتخاب بزرگ در 24خرداد آرامش اقتصادی، امید، اعتدال، پرهیز از افراطی­ گری ­ها و محاسبات سرانگشتی، ایران­ هراسی و بسیاری از مسائلی که مردم در مطالباتشان از کاندیداها مطرح می­ کردند و در برنامه دکتر روحانی تبلور یافته بود، شروع شد.»

 

او تاکید کرد:« اگر آقای روحانی پیروز نشده بود ما با عنایت به فشار و محدودیت­ های بین­ المللی روزبه روز کاهش ارزش پول ملی را به عینه می­ دیدیم. همچنین ایران ­هراسی آن قدر استمرار پیدا می ­کرد که شان ایرانیان و شخصیت ایرانی در جهان زیر سئوال می ­رفت.»

پیرموذن ادامه داد:« ما چندی پیش در خدمت وزیر ارتباطات در نمایشگاه بی ن­المللی رسانه­ های دیجیتال بودیم و من به عینه دیدم که وزرا و نمایندگان جهان در ارتباط با ایران از هم سبقت می­ گرفتند و اشتیاق به ایران زیاد شده است. این ها مصداق­ های کوچکی از موفقیت دولت است. اما شاه­ بیت موفقیت­ های دولت توافق ژنو بود که برگرفته از نرمش قهرمانانه موردنظر رهبر و مطالبات مردم بود.»

 

او همچنین افزود:« یکی دیگر از موفقیت ­های ایران در اجلاس داووس سوئیس اتفاق افتاد. امکانات ایران در حد یک قاره است که هنوز هم بکر و دست ­نخورده است و اجلاس داووس معرفی این بسترهای سرمایه ­گذاری در ایران به عالم بود.»

عضو کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی بیان کرد:« باید به دولت فرصت داد و همه صاحب ­منصبان باید یار شاطر دولت باشند نه بار خاطر. مخصوصا نمایندگان مجلس که 8سال تمام شاهد حرکات رئیس­ جمهوری سابق بودند. پیشرفت در همه ابعاد شروع شده و در برخی زمینه­ ها امیدوارکننده است و باید به دولت فرصت داد زیرا دولت یازدهم وارث بدهی، خرابکاری و تندروی­ ها بوده است. در این زمینه صداوسیما هم باید با دولت همراه باشد و نباید دست به سیاه ­نمایی علیه دولت بزند.»












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن