تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803072028




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

متین ورامین با اقتدار به فینال لیگ برتر والیبال راه یافت/ میزان مشهد حرفی برای گفتن نداشت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > تهران
متین ورامین با اقتدار به فینال لیگ برتر والیبال راه یافت/ میزان مشهد حرفی برای گفتن نداشت
ورامین - خبرگزاری مهر: تیم متین ورامین با برد مقتدارنه سه بر صفر مقابل میزان مشهد برای دومین سال متوالی به فینال لیگ برتر والیبال رسید تا نشان دهد که عزم خود را برای قهرمانی جزم کرده است.



به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه یکشنبه و در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال، تیم های متین ورامین و میزان خراسان در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی تهران به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت متین ورامین با برد مقتدارنه سه بر صفر برای دومین سال متوالی به فینال مسابقات برسد.

در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال، تیم متین ورامین در دیداری حساس و جنجال برانگیز که موجب محرومیت یک ساله داوران بازی شد، با نتیجه سه بر دو از سد تیم جوان و با انگیزه میزان مشهد گذشت تا با انگیزه کافی و اندوخته مناسب پا به این بازی مهم بگذارد.

دانیله بانیولی که می دانست اگر بازی دور برگشت به سود میزان خراسان به پایان برسد، کار سختی در بازی سوم خواهد داشت، از بازیکنان مطرح و باتجربه متین خواست تا از همان ابتدای بازی عرصه را بر حریف مشهدی خود تنگ کنند.

تیم متین ورامین که در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر والیبال و در اولین حضور خود در لیگ با هدایت سرمربی بومی خود مصطفی کارخانه و حمایت های بی شائبه مردم و مسئولان شهرستان، توانست در میان تعجب همگان به عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر والیبال برسد در این فصل از مسابقات به عنوان مدعی اول کسب عنوان قهرمانی به حساب می آید.

متین ورامین با تکیه بر بازیکنانی نظیر نیکولوف، سعید معروف، شهرام محمودی، مجتبی میرزاجانپور، احسن الله شیرکوند و تفکرات حرفه ای بانیولی سرمربی مطرح و نام آشنای خود به برد دیگری در مسابقات لیگ برتر فکر می کرد تا فاصله امتیازی خود را با دیگر حریفان کم کند.

تیم متین که بازی های پیش فصل امسال را بسیار بد آغاز کرده بود، در شروع لیگ همه را متعجب کرد و با پیروزی های پی در پی نوید یک لیگ یک طرفه را به تماشاگران ورامینی می داد و صدرنشین بلامنازع لیگ لقب گرفت اما با سه باخت پیاپی در نیم فصل اول، جایگاه خود را از دست داد و به رده سوم جدول سقوط کرد.

هفته یازدهم لیگ برتر والیبال، هفته ای بود که بار دیگر متین ورامین به دوران اوج خود بازگشت و شاگردان دانیله بانیولی توانستند سایپا قعر جدولی را شکست داده و بار دیگر امید را به اردوی تیم متین ورامین بازگردانند.

شهرداری تبریز، شهرداری ارومیه، کاله مازندران، تیم مدعی باریچ اسانس و سایپا و جواهری گنبد و میزان خراسان  نیز در بازی های دور برگشت یکی پس از دیگری مغلوب قدرت نمایی بازیکنان ملی پوش متین ورامین شدند و این پیروزی ها سبب شد تا فاصله شش امتیازی متین با صدر جدول کاهش پیدا کرده و در پایان هفته هجدهم این تیم متین باشد که بر صدر جدول تکیه بزند.

اما در هفته هاي پاياني تيم متين ورامين بار ديگر در اثر چندين اشتباه صدر جدول را از دست داد و با شكست در پايان هفته 22 ليگ برتر مقابل پيكان تهران، با قرار گرفتن در مكان دوم به كار خود در دور مقدماتي پايان داد.

در این بازی نیز تماشاگران ورامینی با حضور پرشور در ورزشگاه آزادی اجازه ندادند که شاگردان بانیولی احساس غربت کنند و با تشویق های بی امان خود نقش مهمی در ثبت این برد مقتدرانه داشتند.

تیم میزان مشهد که همواره رقیبی سرسخت برای مدعیان بود، در این بازی حرفی برای گفتن نداشت و در اثر اشتباهات مکرر بازیکنان، نداشتن روحیه و انگیزه کافی و تجربه و عملکرد فوق العاده بازیکنان متین، بازی را با نتیجه سه بر صفر واگذار کرد.

در این بازی متین ورامین با نتایج 25 بر 15، 25 بر 18 و 25 بر 20 توانست اقتدار خود را به رخ حریفان بکشد و نشان دهد که اسب خود را برای رسیدن به مقام قهرمانی زین کرده و به هیچ چیز جز رسیدن به مسابقات قهرمانی باشگاههای آسیا فکر نمی کند.

تیم متین ورامین توانست با تکیه بر بازی احسن اله شیرکوند، شهرام محمودی، سعید معروف، محمد موسوی، مصطفی شریفات، بهرام فرید و مجتبی میرزاجانپور برتری خود را بر حریف نامدار مشهدی دیکته کند.


۱۳۹۲/۱۲/۱۹ - ۰۸:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن