تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برتر از هر کار نیکی، کاری هست تا جاییکه مرد در راه خدا کشته شود، پس چون در راه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803985062




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دست خریداران خودرو خراسان شمالی در حنای ایران خودرو


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دست خریداران خودرو خراسان شمالی در حنای ایران خودرو بجنورد - ایرنا - خریداران نقدی خودرو از نمایندگی های شرکت ایران خودرو در استان خراسان شمالی در آستانه نوروز، در پیچ و خم وعده های نسیه این شرکت خودروساز سرگردانند.


به گزارش ایرنا، تبلیغات وسوسه انگیز ایران خودرو در قالب فروش نقدی با تحویل یکماهه خودرو در بهمن امسال به مناسبت دهه فجر باعث شده تا شماری از متقاضیان خودرو در خراسان شمالی به امید خودرودار شدن در نوروز 93 و رفتن به مسافرت نوروزی، از ثبت نام استقبال کنند.
حال با گذشت بیش از یکماه از زمان ثبت نام خودرو و فرارسیدن موعد تحویل، همچنان خریداران خودرو در این استان در پیچ نوروز و وعده خودروسازان بلاتکلیف مانده اند.
این گروه از خریداران که قیمت قطعی خودرو را یکجا به حساب ایران خودرو واریز کرده و به امید دریافت خودرو با سوخت یورو 4 بوده اند، می گویند: در روزهای اخیر تماس هایی از سوی نمایندگی ایران خودرو استان با آنها گرفته و اعلام شده که در صورت انصراف از تحویل خودرو یورو 4، 30 میلیون ریال مابه التفاوت به آنان پرداخت می شود.
ˈم. دˈ یکی از خریداران خودرو از نمایندگی ایران خودرو خراسان شمالی می گوید: با گذشت بیش از یکماه از زمان ثبت نام، هنوز خودروی خود را تحویل نگرفته و مهمتر اینکه نمایندگی ایران خودرو نیز از پاسخگویی طفره می رود.
وی گفت: این در حالی است که در زمان ثبت نام، زمان قطعی تحویل یکماهه بود که در قراردادنامه مشتریان نیز این زمان قید شده، ولی این روزها نمایندگی با استناد به اینکه در صورت تاخیر در تحویل کارمزد 18 درصدی به خریدار تعلق می گیرد از اصل وعده خود که تحویل خودرو بوده شانه خالی می کند.
وی افزود: به نظر می رسد بار دیگر خودروسازان سر مشتریان خود کلاه گذاشته و در آستانه سال نو در حالی که به امید خودرو بودیم، پیاده مانده و دستمان در حنای این شرکت خودروسازی گیر افتاده است.
ˈش- یˈ یکی دیگر ثبت نام کنندگان برای خرید خودرو می گوید: در پیش فروش سمند از ایران خودرو در نمایندگی این شرکت در بجنورد با پرداخت 260 میلیون ریال ثبت نام کردم تا خودرو را یکماهه تحویل بگیرم.
وی افزود: حال که چند روزی از زمان تحویل گذشته، نمایندگی ها جواب سربالا می دهند و از ما می خواهند از دریافت خودرو یورو 4 با دریافت 30 میلیون ریال مابالتفاوت صرف نظر کنیم و خودرو مدل 92 را در سال 93 تحویل بگیریم.
وی اضافه کرد: این در حالی است که مدیران ایران خودرو در مصاحبه های بهمن ماه خود وعده کردند به ثبت نامی های بهمن و اسفند خودرو مدل 93 و یورو 4 تحویل می دهند و ضمن اینکه نیروی انتظامی نیز از پلاک کردن خودرو یورو 2 امتناع می کند.
این خریدار بجنوردی گفت: اکنون شمار زیادی از خریداران خودرو در استان خراسان شمالی با بی تفاوتی نمایندگی و مسوولان ایران خودرو مواجه شده و نمی دانند باید به چه مرجعی شکایت ببرند.
یک مسوول در نمایندگی ایران خودرو در بجنورد ضمن تایید برخی اظهارات خریداران می گوید: این گروه از خریداران نقدی خودرو بودند که در بهمن ماه ثبت نام شدند.
ˈیاهوییˈ در گفت وگوی تلفنی با خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار کرد: در فرم ثبت نام این نکته قید شده که در صورت تاخیر، خریداران روزشمار سود 18 درصد دریافت می کنند.
وی اضافه کرد: بخشی از خریداران، خودروهای خود را تحویل گرفته و مابقی نیز به نظر می رسد در فهرست دریافت خودرو در 10 روز آینده کاری شرکت قرار بگیرند و اینکه خودروی خود را در اواخر سال و یا سال آینده تحویل می گیرند نیز هنوز از سوی شرکت مشخص نشده است.
وی در مورد انصراف از گرفتن خودرو یورو 4 با دریافت 30 میلیون ریال مابه التفاوت نیز گفت: مشتری در این امر مختار است و در صورت عدم انصراف نیز طبق قرارداد خودروی یورو 4 به آنها تحویل می شود.
یاهویی احتمال تحویل خودرو یورو 4 در اواخر سال جاری را تا حدودی دور از انتظار دانست و افزود: حتی در صورت انصراف، دریافت خودرو یورو 2 نیز تا پایان سال از اختیار نمایندگی خارج بوده و شرکت ایران خودرو مطابق با تعداد خودروهای موجود در این خصوص تصمیم می گیرد.
وی از آمار ثبت نام شوندگان خودرو نقدی در استان اظهار بی اطلاعی کرده ولی بنا به گفته منابع غیررسمی در بهمن امسال در استان خراسان شمالی 120 نفر برای خرید نقدی خودرو سمند و پژو 405 ثبت نام کرده اند.
در تماس خبرنگار ایرنا با مسوول روابط عمومی شرکت ایران خودرو در تهران، رییس روابط عمومی این شرکت هرگونه پاسخگویی به خبرگزاری ها و سایت ها را در حوزه اختیار مسوول اطلاع رسانی به خبرگزاری ها و سایت های این شرکت دانست.
مسوول اطلاع رسانی به خبرگزاری ها و سایت های شرکت ایران خودرو در گفت و گوی تلفنی با خودداری از هرگونه اظهار نظری، اطلاع رسانی در این زمینه را منوط به ارایه درخواست از سوی خبرگزاری جمهوری اسلامی و ارایه مستندات مشتریان دانست.
ˈانواریˈ افزود: حداقل زمان برای پاسخگویی به سواالات خبرگزاری ها نیز طبق شیوه نامه تدوینی و رایج این بخش با رسانه ها 10 روز خواهد بود.
تمام مستندات خریداران نقدی خودرو از شرکت ایران خودرو که با ایرنا تماس گرفته اند در این رسانه موجود است که در صورت درخواست مراجع قانونی در اختیارشان قرار می گیرد. ک/4
2712/626
انتهای پیام /*




18/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن