تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از به زبان آوردن سخنان زشت بر حذر باش. زیرا فرومایگان را گرد تو جمع می کند و گرانم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818828448




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس: یکی از علل افزایش بیکاری نگاه نادرست به کار است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس: یکی از علل افزایش بیکاری نگاه نادرست به کار است شیروان، بجنورد - ایرنا - رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: وجود فرهنگ اشتباه و نگاه نادرست به کار یکی از چالش های اصلی در افزایش میزان بیکاری در کشور است.


به گزارش ایرنا ˈعبدالرضا عزیزیˈ روز یکشنبه در نشست توجیهی کارگاه ˈگوهرتراشیˈ که با محوریت ایجاد اشتغال برای جوانان در شیروان برگزار شد، گفت: اکنون بیشترین قشر بیکاران را دانش آموختگان دانشگاهی تشکیل می دهند.
وی افزود: با توجه به افزایش آمار بیکاری در جامعه، باید به دنبال کارهای غیر اداری و توسعه مشاغل خانگی برای اشتغال افراد و درآمدزایی بود.
وی ایجاد و توسعه کارگاه گوهرتراشی را منبع درآمدزا در این شهرستان برشمرد و گفت: اکنون 16 نفر از دانش آموخته های دانشگاهی این شهرستان در شهر ˈکرجˈ آموزش های لازم را دراین زمینه فرا می گیرند.
عزیزی با بیان اینکه هزینه های آموزشی این افراد توسط یکی از نیکوکاران پرداخت شده است، افزود: این افراد پس از اتمام دوره آموزشی در شرکت سرمایه گذاری نفت و معدن استخدام می شوند.
فرماندار شیروان نیز اشتغال را مهم ترین دغدغه جامعه خواند و گفت: همه باید سعی کنیم اقتصاد مقاومتی را در دستور کار خود قرار دهیم تا رشد اقتصادی در شهرستان اتفاق بیفتد.
ˈعباسعلی صفاییˈ با بیان اینکه دانش آموختگان سرمایه انسانی کشور به شمار می روند، افزود: باید به بخش آموزش و مهارت پرداخته شود تا معضل بیکاری رفع شود.
وی با اشاره به این که صنایع دستی ایران شهره جهان است، گفت: باید با ایجاد زمینه برای مشاغل خانگی اشتغال را در منطقه رونق داد.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی بعد از بجنورد است. ک/2
7186/623/626
انتهای پیام /*




18/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن