تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اجابت دعایت را دیر مپندار، در حالی که خودت با گناه راه اجابت آن را بسته ای.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818887454




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آذربایجان غربی از استانهای برتر در اجرای تورهای صنعتی در کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آذربایجان غربی از استانهای برتر در اجرای تورهای صنعتی در کشور است ارومیه - ایرنا - معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان غربی گفت: این استان از استانهای برتر در اجرای تورهای صنعتی با حضور فعالان این حوزه در کشور به شمار می رود.


حامد روشن منش روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای طرح برگزاری تورهای صنعتی در سالهای گذشته، 53 تور صنعتی از آذربایجان غربی برای بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی و نمایشگاههای داخلی و خارجی انجام شده است که رقم بسیار قابل توجهی است.
وی اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز هشت تور صنعتی از آذربایجان غربی به استانهای دیگر کشور اعزام و از قابلیت های صنعتی استانهای مختلف بازدید شده است.
وی با اشاره به اینکه آخرین تور صنعتی آذربایجان غربی این هفته برای بازدید از قابلیت های صنعتی استان فارس و شیراز، برگزار می شود اظهار کرد: این تور صنعتی همزمان با ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع رنگ و رزین و پوشش های صنعتی، لاستیک، پلاستیک و ماشین آلات مربوطه که در محل دائمی نمایشگاه های استان فارس و با حضور 41 واحد صنعتی در حال برگزاری است، انجام می گیرد.
معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان غربی ادامه داد: در این تور، علاوه بر بازدید از نمایشگاه، از پنج واحد تولیدی فعال شهرک صنعتی سیراز نیز بازدید می شود.
روشن منش، برگزاری تورهای صنعتی را گامی موثر برای توسعه در زمینه های مختلف صنعتی عنوان کرد و گفت: از جمله تورهای صنعتی خارجی برگزار شده از سوی شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان غربی، می توان به تورهای صنعتی استانبول ترکیه، وان ترکیه، مالزی و هندوستان اشاره کرد که نتایج بسیار خوبی را به همراه داشته است.
8137/581
انتهای پیام /*




18/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن