تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803733852




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیمارستان های شهرستان سبزوار با کمبود پرستار مرد مواجه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بیمارستان های شهرستان سبزوار با کمبود پرستار مرد مواجه است سبزوار- ایرنا – ربیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی سبزوار گفت : در این شهرستان در بخش پرستاران مرد با کمبود روبرو هستیم و این موضوع به عنوان یک معضل در بخش پرستاری خود را نشان می دهد.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، دکتر علیرضا مسلم شنبه شب در مراسم گرامیداشت روز پرستار در سبزوار با ارایه گزارشی، افزود : 73 درصد پرستاران این شهرستان کارشناس هستند.
وی افزود : یکی از راهبرد های ما این است که تعداد پرستارانی که در حوزه تحصیلات تکمیلی هستند، افزایش یابد.
وی با اشاره به کمبود پرستار در کشور که استاندارد آن به ازای هر تخت 9 دهم می باشد، گفت : در حال حاضر نسبت تخت به تعداد پرستار در سبزوار 1.1 می باشد که دو دهم از نرم کشوری بیشتر است .
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی سبزوار با اشاره به اینکه قانون ارتقای بهروری پرستاران اقدامی مهم و تاثیر گذار برای فعالیت رو به رشد این قشر می باشد ،گفت : هیچ پرستاری در این شهرستان شیفت 18 ساعته ندارد.
وی همچنین از بیمه مسوولیت پرستاران در سبزوار نیز خبر داد و گفت : 50 درصد حق بیمه پرستاران را دانشگاه متقبل شده که در حال عقد قرارداد با بیمه هستیم .
دکتر مسلم همچنین با بیان اینکه دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی سبزوار از قدیمی ترین دانشکده های این دانشگاه است ، گفت : در حال حاضر 600 دانشجو در این دانشکده مشغول تحصیل هستند.
وی افزود : افزایش رشته های ارشد فیزیولوژی و پرستاری سالمندی نیز برای دانشکده پرستاری و مامایی سبزوار در دستور کار شورای گسترش است که امیدواریم هر چه سریعتر این مهم محقق شود.
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی سبزوار همچنین از پذیرش دانشجو در دانشکده پرستاری شهرستان جوین هم از مهرماه سال آینده خبر داد.
مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی سبزوار هم در این مراسم گفت : اجرای ارتقای قانون بهره وری از ثمرات سازمان نظام پرستاری کشور است .
هادی سعادت منش ابراز امیدواری کرد که در مرحله بعد شاهد اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری باشیم تا بیش از پیش اجرای خدمات باکیفیت پرستاری را داشته باشیم.
وی با اشاره به چالش های موجود در پرستاری گفت : کمبود نیروی انسانی در سبزوار با آنکه نسبت تعداد پرستاران به تعداد تخت از نرم کشوری بالاتر است ولی باز هم تحمیل اضافه کاری اجباری را به همکاران داریم.
وی به عدم بروز رسانی چارت بیمارستان ها هم اشاره کرد و اظهار داشت : بسیاری از چارت های بیمارستانی قدیمی و با کمبود نیرو مواجه هستند.
سعادت منش با بیان اینکه مدیریت کیفیت پرستاری در دستور کار قرار گرفته ، اظهار داشت : مرحله به مرحله در حال گذراندن فرآیندهای مربوطه هستیم.
مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با اشاره به تاکید این دانشگاه بر پژوهش های کاربردی گفت : برای این منظور برنامه ریزی و هماهنگی ها انجام شده و کارگاه های آموزشی را برای همکاران علاقمند برگزار می کنیم.
وی اظهار داشت : برنامه ریزی شده که تا پایان سال آینده حداقل 30 پژوهش کاربردی در حیطه تخصصی به صورت مقاله ارایه داده و از نتایج آن استفاده کنیم.
در این مراسم دو پرستار نمونه کشوری و 25 پرستار نمونه شهرستان سبزوار با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل شدند.
7495/7499/659
انتهای پیام /*




18/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن