تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حقّ نصيحت خواه اين است كه به راه صحيحى كه مى دانى مى پذيرد، راهنمائيش كنى و سخن در حدّ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820542170




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روگذر شهید رضایی نژاد تا پایان سال بهره برداری می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

روگذر شهید رضایی نژاد تا پایان سال بهره برداری می شود ایلام- ایرنا- شهردار ایلام گفت: مرحله نخست طرح روگذر شهید ˈداریوش رضایی نژادˈ که طول انجامیدن آن به معضلی شهری تبدیل شده بود تا پایان سال به بهره برداری می رسد.


ˈحبیب اله منصورپورˈ روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا اظهار کرد: پس از بهره برداری از این مرحله طرح، خودورها اجازه تردد از روی پل را دارند.
وی ادامه داد: طرح روگذر میدان قرآن تا میدان امام حسین (ع) نیز در نیمه نخست سال آینده به بهره برداری می رسد.
وی افزود: رو گذر بخش ورودی شهر ایلام از سمت فرودگاه به میدان قرآن نیز در سه ماه نخست سال 93 به پایان می رسد.
شهردار ایلام قرارداد بسته شده با پیمانکار و مجری این طرح را شش میلیارد ریال اعلام کرد.
منصور پور بیان کرد: در ورودی شهر ایلام از سمت کرمانشاه - ایوان و منطقه هفت چشمه نیز فعالیت های عمرانی چشمگیری انجام گرفته و قراردادی به مبلغ هفت میلیارد ریال برای انجام موزاییک فرش پیاده روها، رفوژ و دیوارهای میانی جاده با پیمانکار بسته شده است.
وی ابراز امیدواری کرد این فعالیت ها در قالب طرح زیباسازی ورودی های شهر ایلام در این روزهای پایانی سال و تا پیش از آغاز نوروز 93 به سرانجام رسد.
شهردار ایلام ادامه داد: با توجه به فرا رسیدن سال نو و آغاز سفرهای نوروزی شهرداری ایلام برای رفاه حال همه مهمانان نوروزی و شهروندان ایلامی تمهیدهایی اندیشیده است.
منصورپور افزود: بهسازی و آماده سازی ورودی های شهر، تجهیز سرویس های بهداشتی در ورودی های میدان های ارغوان و قرآن، آماده سازی محل اسکان مسافران برای برپایی چادر، استراحت و بازی کودکان از جمله فعالیت های در حال انجام شهرداری ایلام است.
وی گفت: برای زیبا سازی بیشتر شهر و خلق صحنه ها و چشم اندازهای جذاب و دیدنی در بوستان های شهری ایلام نیز اقدام به درخت و بوته کاری، چمن و کاشت گل شده است.
منصورپور یادآور شد: ایلام به ˈعروس زاگرسˈ و ˈسرزمین زیبایی هاˈ شهره است و امسال نیز با توجه به بارش های چشمگیر و کم سابقه، بهار استان زیباتر از هر سال خواهد بود که این سبب می شود مهمانان نوروزی بیشتری به این منطقه سفر کنند.
شهردار ایلام بیان کرد: هدف اصلی دست اندرکاران این نهاد، فراهم سازی محیطی آرام، شاد و مفرح با امکانات مناسب برای شهروندان و مسافران نوروزی است.
وی از بخش خصوصی و شهروندان خواست برای زیباسازی شهر ایلام و حفظ و نگهداری مکان های همگانی با شهرداری همکاری و همراهی کنند.
شهر ایلام در فاصله 700 کیلومتری جنوب باختری تهران 220 هزار نفر جمعیت دارد.
ایلام به سبب شرایط جغرافیایی و قرارگیری در ناحیه زاگرس میانی از چشم اندازی های زیبا و منابع طبیعی بکر شامل جنگل های پرپشت با گونه های غالب بلوط و بنه و مراتع سرسبز برخوردار است.
زیبایی های خیره کننده و ثروت های طبیعی ایلام در روزهای تعطیل نوروز هر سال بهترین جاذبه برای طبیعت و گردشگری صدها هزار مهمان نوروزی استان است.
این استان 630 هزار هکتار جنگل و یک میلیون و 200 هزار هکتار مرتع دارد که به سان فرشی هزار رنگ و هزار نقش، بلندی ها و کوهستان ها و زمین های کوهپایه ای و دشت ها بر سطح آن کشیده شده است. ک/3
565
انتهای پیام /*




18/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن