تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تكميل روزه به پرداخت زكاة يعنى فطره است، همچنان كه صلوات بر پيامبر (صلى الله عليه و آل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801554101




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمام واحدهای مسکن مهر تا دو سال آینده به بهره برداری می رسند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون وزیر راه و شهرسازی: تمام واحدهای مسکن مهر تا دو سال آینده به بهره برداری می رسند مشهد - ایرنا - معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به فراوانی واحدهای مسکن مهر در کشور گفت: ساخت تمام این واحدها تا پایان سال 1394 به طول می انجامد.


به گزارش ایرنا، ˈسید محمد پژمانˈ روز پنجشنبه در مراسم بهره برداری از 15 هزار واحد مسکن مهر در خراسان رضوی افزود: حدود یک میلیون واحد مسکن مهر در کشور در دست ساخت است که در مراحل مختلف اجرا قرار دارند.
وی گفت: پس از اتمام ساخت همه واحدهای مسکن مهر، این پروژه دیگر ادامه نمی یابد و تمرکز وزارت راه و شهرسازی در این زمینه فقط آماده سازی واحدها و اجرای کامل پروژه از نظر تامین امکانات روبنایی و زیربنایی است.
او اظهار داشت: تامین مالی ساخت واحدهای مسکونی مهر بر عهده مردم می باشد و پرداخت تسهیلات تا سقف 300 میلیون ریال به شرکت کنندگان در پروژه مسکن مهر ادامه می یابد.
مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به روند پیگیری مشکلات طرح مسکن مهر بویژه واحدهای تعاونی ساز از سوی استانداری ها و مدیران استانی کشور گفت: در خراسان رضوی معاونت عمرانی استانداری جلسات هفتگی برای بررسی مشکلات طرح مسکن مهر برگزار می کند که نتیجه بخش بوده است.
مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: از 118 هزار و 30 واحد مسکن مهر سهمیه این استان تاکنون 48 هزار و 719 واحد تکمیل و به بهره برداری رسیده و 69 هزار و 311 واحد باقیمانده است.
ˈمحمد رضا اخوان عبداللهیانˈ اظهار داشت: متوسط پیشرفت فیزیکی پروژه مسکن مهر در شهرهای بیش از 25 هزار نفر جمعیت این استان، 83.3 درصد، در شهرهای کمتر از 25 هزار نفر جمعیت 84.39 درصد و در شهرهای جدید 73.46 درصد است که در مجموع واحد های مسکن مهر این استان دارای پیشرفت 79.44 درصد می باشند.
وی از انعقاد تفاهم نامه مشترک بین وزارتخانه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسکن به منظور راه اندازی کمیته هایی برای رفع معضلات تعاونی های دارای مشکل مسکن مهر خبر داد.
مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی با تاکید بر لزوم در نظر گرفتن مطالعات آینده پژوهی با هدف توسعه کمی و کیفی شهر جدید گلبهار، اظهار داشت: در همین راستا برای ایجاد خط انتقال و تصفیه آب این شهر از اعتبارات ملی استفاده خواهد شد و همچنین تهیه بسته های سرمایه گذاری به منظور توسعه زیربنایی شهر جدید گلبهار در دستور کار این اداره کل قرار دارد./2
7489 /664
انتهای پیام /*




15/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن