تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821058360




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در جشنواره سراسری ˈ قاب حماسه ˈاز عکاس تجلیل شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

در جشنواره سراسری ˈ قاب حماسه ˈاز عکاس ایرنا تجلیل شد تهران بزرگ- ایرنا- در آیین اختتامیه جشنواره سراسری عکس شهروندی با عنوان قاب حماسه از عکاس باسابقه خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) تجلیل شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، آیین اختتامیه جشنواره عکس شهروندی با موضوع راهپیمایی سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با معرفی 22 عکاس برگزیده در این جشنواره به پایان رسید.
در آین آیین ˈ حسن چپیˈ عکاس باسابقه خبرگزاری ایرنا توانست به مقام برتر این جشنواره برسد و در این مراسم لوح تقدیر و جایزه ویژه این جشنواره را از مسئولان سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران دریافت کرد.
در حاشیه این مراسم دبیر این جشنواره و مدیرکل روابط عمومی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جشنواره قاب حماسه اولین جشنواره ای است که با موضوع عکس راهپیمایی 22 بهمن با شرکت عموم مردم در همه استانهای کشور برگزار شد.
ˈ پدرام پاک آیینˈ ادامه داد: در این جشنواره بیش از دو هزار اثر از تمامی استانهای کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.
وی اضافه کرد: این آثار توسط مردم با دوربین های حرفه ای و خانگی و حتی موبایل تهیه شد و به دبیرخانه برای داوری اولیه ارسال شد.
دبیر جشنواره قاب حماسه افزود: در هیات داوری از داوران پیشکسوت عکس های خبری استفاده شد که پس از غربالگری اولیه در نهایت 22 اثر برگزیده این جشنواره انتخاب شد.
وی خاطرنشان کرد: این جشنواره با هدف تمرکز بخشیدن به استعدادهای هنری مردم و شناسایی استعدادهای هنری عموم مردم برگزار شد.
پاک آیین اضافه کرد: انقلاب اسلامی یک انقلاب مردمی است و راهپیمایی باشکوه 22 بهمن که نمادی از حضور مردم در این عرصه است فرصتی شد که مردم در قاب شیشه ای خود را ببینند.
در حاشیه آیین اختتامیه جشنواره قاب حماسه نمایشگاهی از 40 عکس برتر و با حضور جمعی از عکاسان حوزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار شد.
جشنواره عکس «قاب حماسه» با هدف ثبت حماسه پرشکوه حضور مردم در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، آمیختن هنر با آرمان های انقلابی و تلاش در راه گسترش فرهنگ و ارزش های انقلاب اسلامی برگزار شد.
تهرام/7243/564
انتهای پیام /*




17/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن