تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813317129




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درختکاری بلوار ورودی غربی شهر فیروزکوه آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

درختکاری بلوار ورودی غربی شهر فیروزکوه آغاز شد فیروزکوه- ایرنا- در سومین روز از هفته درختکاری با حضور امام جمعه، شهردار و مسؤولان محلی، درختکاری بلوار ورودی غربی شهر فیروزکوه آغاز شد.


به گزارش روز شنبه ایرنا، در این مراسم و با حضور مسؤولان 500 اصله نهال غیرمثمر ˈونˈ و ˈاقاقیاˈ در بلوار ورودی غربی شهر فیروزکوه حدفاصل میدان ˈامام علی(ع)ˈ تا بیمارستان ˈامام خمینی(ره)ˈ و شهرک صنعتی قدیم کاشته شد.
ˈجعفر پرچˈ شهردار فیروزکوه در این مراسم اظهارکرد: درختکاری و توسعه فضای سبز محیطی به صورت برنامه ریزی شده و منسجم در تمامی ایام سال ادامه خواهد یافت.
وی گفت: با برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال 93 بیش از پنج هزار اصله نهال منطبق با شرایط اقلیمی و آب و هوایی منطقه در سطح معابر، میدان ها، بلوارها و اراضی مستعد شهر غرس می شود.
پرچ ابراز امیدواری کرد؛ با انجام این مهم سرانه فضای سبز فیروزکوه که کمتر از هشت متر مربع در شرایط فعلی است، در یک افق زمانی چهار ساله به حد استاندارد برسد.
گزارش ایرنا حاکی است؛ سال گذشته با پیگیری ها و مکاتبات فراوان به عمل آمده از سوی فرمانداری شهرستان و با تعامل اداره کل راه و شهرسازی استان، در جلسه ای با حضور رییس اداره نگهداری راه و ابنیه اداره کل راه و شهرسازی استان، بلوار و رفوژ بافت منفصل شهری حد فاصل میدان امام علی (ع) تا تقاطع ورودی مسکن مهر دشت ناصر فیروزکوه به طول تقریبی سه هزار متر، تحویل شهرداری شده بود.
بلوار مذکور که در قسمت ورودی غربی فیروزکوه قرار دارد، هنوز فاقد نام است.
رییس اداره حفاظت محیط زیست، سرپرست شبکه بهداشت و درمان، مدیر آبفای شهری، اعضای شورای اسلامی شهر، رییس مرکز فنی و حرفه ای و اعضای امور جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان فیروزکوه از جمله مسؤولان حاضر در این مراسم بودند.
همه ساله 15 تا 24 اسفندماه به عنوان هفته درختکاری نامگذاری شده و گرامی داشته می شود.
تهرام/8142/1457/
انتهای پیام /*




17/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 149]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن