تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819176226




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار اصفهان: اصلاح اقتصاد و رفاه عمومی از اهداف هدفمندی یارانه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار اصفهان: اصلاح اقتصاد و رفاه عمومی از اهداف هدفمندی یارانه است اصفهان - ایرنا - استاندار اصفهان با مهم خواندن نقش ائمه جمعه و جماعات در اجرای مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه ها گفت: اصلاح بخشی از اقتصاد کشور و افزایش رفاه عمومی از طریق گسترش بیمه ها و حل معضل بیکاری از اهداف این مرحله است.


به گزارش ایرنا، « رسول زرگرپور » روز شنبه در گردهمایی ائمه جمعه استان اصفهان در خصوص اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها افزود: بر اساس تبصره دو قانون بودجه سال 1393 کشور، دولت موظف است فاز دوم هدفمندی یارانه ها را از سال آینده اجرا کند.
استاندار اصفهان افزود: گرچه در قانون بودجه 1392 نیز ظرفیت های قانونی برای اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها پیش بینی شده بود ولی دولت تصمیم گرفت که در سال آینده با دقت و تدبیر بیشتر آن را اجرا کند.
وی با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری و مراجع دینی برای اجرای کامل و صحیح هدفمندی یارانه ها اظهار کرد: همه مسوولین بر اجرای کامل آن در مراحل مختلف اصرار دارند.
زرگرپور با بیان اینکه مرحله دوم هدفمندی یارانه ها شش هدف کلی را دنبال می کند، افزود: گسترش چتر حمایت های دولت در خصوص بیمه ها، اصلاح الگوی مصرف، توسعه حمل و نقل و کار آمد کردن بنگاههای اقتصادی از جمله اهداف مرحله دوم هدفمندی یارانه است.
استاندار اصفهان از ائمه جمعه خواست تا مردم را در باره اهداف و فواید مرحله دوم هدفمندی یارانه ها توجیه و از این طرح حمایت کنند.
وی خطاب به ائمه جمعه استان اصفهان افزود: مسوولین تمام تلاش خود را برای اجرای هر چه بهتر مرحله دوم این طرح به کار می بندند و از شما در خصوص حمایت و یاری در این راستا انتظار دارند.
زرگرپور با اشاره به اینکه به منظور هماهنگی جهت اجرای دقیق و مطلوب مرحله دوم هدفمندی یارانه ها هفت کمیته تشکیل شده است، بر ضرورت نظارت، هماهنگی، تشکیل کمیته های ذیربط و آسیب شناسی طرح مذکور تاکید کرد.
وی افزود: کمیته های تنظیم بازار، حمل و نقل و سوخت، تبلیغات و اطلاع رسانی، کشاورزی، صنعت و امنیتی و انتظامی از جمله این کمیته ها است.
به گزارش روابط عمومی استانداری اصفهان، در این گردهمایی با حضور دیگر مسوولین اجرایی استان در خصوص مسائل مختلف از جمله کمبود آب و لزوم صرفه جویی این ماده حیاتی، بحث و تبادل نظر شد.
د / 7132/ 607
انتهای پیام /*




17/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن