تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802800749




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیام تشکر مخاطب تابناک از سرویس با بینندگان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: پیام تشکر مخاطب تابناک از سرویس با بینندگان
کد خبر: ۳۸۵۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۶ - 08 March 2014


سرویس با بینندگان  مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:

احتراماً از آنجائی که سایت محترم تابناک همیشه همراه مردم بوده و مشکلات مردم را منعکس می نموده است، خواهشمند است این مشکلات جدیدی را که از طرف اداره آب تهران ایجاد می شود را منعکس نمائید.
به عرض می رساند به تازگی در برخی مناطق از جمله سعادت آباد و سردار جنگل (مناطقی که من در آنجا ساکن بوده و یا بستگانی دارم) اداره آب اخطارهایی داده و تهدید نموده در صورت عدم پرداخت آب شما قطع می شود و حتی در منزل مسکونی اینجانب در سردار جنگل نیز اقدام به قطع آب نموده است. مشکل اینجاست که بعد 5-6 سال تازه متوجه شده اند که مالک ساختمان انشعاب 6 واحد را خریداری نموده لکن ساختمان دارای 8واحد می باشد. و در مورد دیگر(سعادت آباد) در حالیکه  15 سال از زمان ساخت مجتمع می گذرد، تازه متوجه شده اند که تعدادی از واحدها بصورت اداری مورد استفاده قرار می گیرد و به همین منظور مبلغ بسیار سنگینی را بعنوان جریمه قید نموده و هنگامی که برای پیگیری به اداره آب منطقه مراجعه نمودیم که لااقل توضیح دهند و این مبلغ را تقسیط نمایند ولی با لحن بسیار زننده ای گفت ابتدا برو آب رو قطع کن بعد بیا ببینم چی می گی؟
از شما بعنوان یک خبرگزاری مقبول و پر بیننده خواهشمندم این مطلب رو به گوش مسئولین بالادستی برسانید (در صورت عدم اطلاع). ضمناً در صورت لزوم مدارک و فیشهای صادره به آن خبرگذاری ارسال می شود.


پیام تشکر مخاطب تابناک:

پس از مکاتبه تابناک با مسئولین امر ظاهرا مشکل مخاطب محترم تابناک حل گردید وایشان از طریق ارسال ایمیل ضمن اطلاع این مطلب از سرویس با بینندگان تابناک قدردانی کرده است.

مسئول محترم سایت تابناک
با سلام و احترام؛
پیرو نامه مورخ 1392/12/05 در رابطه با قطع آب مجتمع مسکونی 60واحدی واقع در سعادت آباد و نیز ساختمان 7واحدی سردار جنگل در صفحه با کاربران آن خبرگزاری، ضمن تقدیر و تشکر ویژه از پیگیریهای مسئولانه پرسنل آن خبرگزاری که فراتر از یک خبرگزاری پرمخاطب عمل نموده و با روحیه انسان دوستانه نسبت به طرح مشکل، آن هم نه از طریق خبررسانی عادی، بلکه با ارجاع موضوع به مقامات و مبادی ذیربط نسبت به حل آن یاری رساندید مجدداً کمال تشکر و ادب را دارم. همچنین از آقایان مهندس وزیری معاون محترم اداری و مالی سازمان آب و فاضلاب مرکز و مهندس یزدانی، که با رفتار بزرگمنشانه و مسئولانه مشکلات پیش آمده را بر مبنای قانون حل و فصل نموده و نیز با حسن خلق خود بی اخلاقی برخی دوستان که در نامه قبلی به عرض رسانده بودم را تحت الشعاع قراردادند، تقدیر و تشکر می نمایم. ضمناً از همراهی مدیریت محترم ناحیه 3آب و فاضلاب(سردارجنگل) جناب آقای مهندس رضوانیانپور نیز  کمال تشکر و قدردانی را دارم.
امیدوارم در سایه الطاف پروردگار متعال خبرگزاری تابناک مانند همیشه پرمخاطب و جذاب بوده و مسئولان و پرسنل آن سربلند باشند.
 
با آرزوی توفیق
امیر فربد سپهر














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن