تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819491065




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه و پیشرفت هر کشوری مرهون تلاش کارگران متخصص است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

توسعه و پیشرفت هر کشوری مرهون تلاش کارگران متخصص است ایلام- ایرنا- معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ایلام گفت: توسعه و پیشرفت کشورها مرهون تلاش نیروهای کارگری متخصص و کارآمد است.


به گزارش ایرنا، ˈ مجید کاکیˈ روز شنبه در نشست کمیسیون کارگری اظهار کرد: کارگران و کارفرمایان نقش کلیدی در توسعه و پیشرفت کشور برعهده دارند و در این راستا هم افزایی آنان مسیر دستیابی به اهداف را آسان تر می کند.
وی افزود: پشتوانه استقلال هر کشوری در گرو فعالیت های مسوولانه کارگران و هم افزایی سازنده مدیران واحدهای تولیدی است.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ادامه داد: برخی از مشکلات مانع از تحقق اهداف در بخش های تولیدی و صنعتی شده که باید با همکاری منطقی و هماهنگی، مشکلات میان کارگروه و کارفرما در این بخش برطرف شود.
کاکی یادآور شد: سرمایه، مدیریت و نیروی انسانی از مهم ترین مولفه های کار و تولید است و مجموعه مدیریتی شهرستان باید از تمامی نیروهای مولد برای رشد و توسعه کسب و کار حمایت های لازم انجام دهد.
وی تاکید کرد: نهادها و دستگاه های متولی در برابر صیانت از جامعه کارگری وظیفه دارند و باید به دنبال مطالبه های به حق آنان باشند.
معاون فرماندار بیان کرد: حل مشکلات کارگران و جامعه کارگری از دغدغه های مسوولان بوده و باید برای حل مشکلات این آنها تدابیر لازم اندیشیده شود.
وی در پایان اضافه کرد: پتروشیمی ایلام در بحث بکار گیری نیروهای رسمی و کارگری اطلاع رسانی شفاف انجام دهد و از طریق پیمانکار نیروی خود را جذب کند. ک/2
702/540
انتهای پیام /*




17/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن