تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819370293




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه پايدار استان مستلزم تلاش شبانه روزي مسئولين است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ اسفند ۱۳۹۲ (۱۶:۴۷ب.ظ)
استاندار كرمانشاه: توسعه پايدار استان مستلزم تلاش شبانه روزي مسئولين است استاندار كرمانشاه توسعه پايدار و رشد هرچه بيشتر استان را مستلزم تلاش شبانه روزي مسئولين دانست و گفت: همه مديران استان بايد با تمام توان براي تحقق اين امر تلاش كنند .
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج کرمانشاه؛ابراهيم رضايي بابادي در دهمين جلسه ستاد توسعه اقتصادي استان كه در اتاق بازرگاني كرمانشاه برگزار شد، از توانايي بالاي استان در بخش صادرات سخن گفت و اظهار داشت: حجم بالاي صادرات استان به عراق مويد همين مطلب است.
وي خاطرنشان كرد: امروز حجم زيادي از صادرات ايران به عراق از مرزهاي كرمانشاه صورت مي پذيرد اما نبايد به وضع كنوني راضي باشيم و تمام توانمان را براي افزايش ميزان كنوني به كار گيريم.
رضايي بابادي همچنين بالا بودن ظرفيت مرزهاي استان كرمانشاه را مورد اشاره قرار داد و گفت: اگر مشكلات موجود را مرتفع كنيم مي توانيم زمينه هاي افزايش صادرات خود را فراهم كنيم.
استاندار كرمانشاه همچنين با اشاره به گذشت سه سال از رسمي شدن مرز پرويزخان، از مرتفع نشدن مشكلات اين بازارچه انتقاد كرد و گفت: آسفالت نشدن محوطه اين بازارچه يكي از اين مشكلات است كه هيچ گاه مورد توجه مسوولين قرار نگرفته است.
رضايي بابادي افزايش ترانزيت سوخت از مرز پرويزخان را نيز مورد تاكيد قرار داد و گفت: اين مسئله از اهميت زيادي برخوردار است كه بايد مورد توجه متوليان امر قرار گيرد.
وي در ادامه توسعه پايدار و رشد هرچه بيشتر استان را مستلزم تلاش شبانه روزي مسوولين دانست و گفت: همه مديران استان بايد با تمام توان براي تحقق اين امر تلاش كنند و بهتر است آن هايي كه نمي توانند چنين وقتي را بگذارند بهتر است مسووليت را به فرد ديگري واگذار كنند.
رضايي بابادي در پايان گفت: استان براي پيشرفت نياز به كار جهشي دارد و در اين راستا همدلي و هم افزايي تمام مديران مي تواند باعث پيشرفت كرمانشاه كه خواسته به حق مردم اين ديار است، شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن