تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را برطرف مى كند و باعث پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802780642




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز تبلیغات قسمت دوم فیلم ضد ایرانی ۳۰۰


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: آغاز تبلیغات قسمت دوم فیلم ضد ایرانی ۳۰۰


دور جدید تبلیغات ضدایرانی با تمرکز بر تاریخ کهن ایران، با نمایش «۳۰۰: خیزش یک امپراتوری» از روز پنج شنبه در آمریکا آغاز شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، نمایش جهانی این فیلم نیز با اکران همزمان آن در کشورهای مختلف جهان از جمله فرانسه، استرالیا و بلژیک کلید خورد.
 «300: خیزش یک امپراتوری» به کارگردانی نائوم مورو صهیونیستی با بازی سالیوان استمپلتون و اوا گرین درباره هجوم دوباره ایرانیان به یونان است.
قسمت دوم فیلم 300
در این فیلم استپلتون در نقش یک ژنرال یونانی ایفای نقش کرده که در برابر ایرانیان مقاومت می کند.   
این فیلم که در دور روز اول نمایشش در آمریکا 40 میلیون دلار فروش کرده به دلیل خشونت زیاد موجود در آن درجه «آر» دارد و نوجوانان مجاز به تماشای آن نیستند.
وقتی فکر ساخت ادامه فیلم «300 » مطرح شد، از آنجا که در پایان آن فیلم همه شخصیت ها مرده بودند، هیچ سوژه ای برای ادامه دادن ماجرا وجود نداشت اما فرانک میلر نویسنده رمان گرافیکی «300» که این فیلم با اقتباس از آن ساخته شد به یاری سازندگان آن آمد و اعلام کرد ادامه ای بر کتابش نوشته و آن را در اختیار کورت جانستاد و زاک اسنایدر قرار داد تا با اقتباس از آن فیلمنامه فیلم جدید را بنویسند.
قسمت دوم فیلم 300

تهیه‌کنندگان این فیلم سیندر و همسرش تهیه کنندگان فیلم «مرد فولادی» هم هستند و این فیلم را برای کمپانی برادران وارنر تولید کرده اند. آن ها پس از آماده کردن این فیلم، به سراغ فیلم بعدی شان رفته اند که «بتمن و سوپرمن» است.
این فیلم در بخشی از ماجرا، داستان ماقبل ماجرای «300» را بیان می کند و بخشی هایی از آن نیز به ادامه ماجرای «300» می پردازد.   در فیلم 300 داستان تجاوز ایرانیان با بیش از یک میلیون سرباز به اروپا روایت می شود که با وجود برخورداری از تجهیزات و ثروت فراوان، بسیار ابلهانه و زبون رفتار می کنند و سپاه یک میلیون نفری آنان مقابل سیصد سرباز باهوش، شجاع و قدرتمند مدافع مرزهای اروپا نابود می شود. «خیزش یک امپراتوری» داستان خشایارشا را تا رسیدن به قدرت دنبال می کند. نبرد تروموفیل و ژنرالی یونانی به نام تمیستوکل که سالیوان استپلتون نقش او را ایفا می کند، در نبرد با سپاه ایرانی خشایارشا موضوع این فیلم است.
این در حالی است که پخش‌کنندگان فیلم ضدایرانی «300: خیزش یک امپراتوری» با نمایش یک فیلم 13 دقیقه‌ ای از یک ماه پیش از شروع اکران فیلم، برای آن در جهان تبلیغ کردند و با استفاده از تصاویر اسلوموشن از صحنه‌های وحشیانه جنگ و با استفاده از ترانه «خوک های جنگ» ترانه کلاسیکی از گروه بلک سابات (یکشنبه سیاه) گروه راک بریتانیایی که به عنوان ترانه‌ ای ضد جنگ شناخته می ‌شود، تلاش کردند تا از زاویه ضد جنگ، برای خود هوادار به دست بیاورند. این ترانه در اعتراض به ایجادکنندگان جنگ ها که موجب کشته شدن هزاران نفر می شوند، در دهه هفتاد هواداران زیادی به دست آورده بود.
حتی سایت ویژه ای نیز ایجاد شد و اعلام شد علاقه مندان می ‌توانند پوستر ویژه ای از فیلم دریافت کنند و بازیگران فیلم نیز وارد میدان شدند و با بیانیه‌ های مختلف خطاب به هوادارانشان سعی کردند تا توجه بیشتری را به این فیلم جلب کنند.
با نمایش فیلم «300» در سال 2007، ایرانیان سراسر جهان به مضمون دروغین آن که فضایی ضد ایرانی را از طریق سینما به وجود آورده بود، اعتراض کردند.
دانلود
کار تهیه این فیلم از تابستان سال پیش در صوفیه بلغارستان شروع شد.  

لینک را کپی کنید


شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 129]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن