تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814795903




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کنسرت رضا یزدانی در بوشهر برگزار شد/ بازگشایی نمادین بازار قدیم بوشهر


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > بوشهر به مناسبت هفته بوشهر/
کنسرت رضا یزدانی در بوشهر برگزار شد/ بازگشایی نمادین بازار قدیم بوشهر
بوشهر - خبرگزاری مهر: کنسرت بزرگ رضا یزدانی در بوشهر، بازگشایی نمادین بازار قدیم بوشهر، استقبال گسترده و پرشور بوشهری‌ها از جنگ فرهنگی شهر از جمله خبرهای کوتاه از برگزاری هفته بوشهر است.



به گزارش خبرگزاری مهر، در ادامه برنامه‌های هفته بوشهر خواننده معروف کشور، رضا یزدانی به روی صحنه رفت. در این شب که با استقبال گسترده شهروندان بوشهری همراه شد ابتدا پس از قرائت کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی، گروه موسیقی محلی "نیمه" به سرپرستی امیر میرشکاری به روی سن رفت. پس از اجرای موسیقی محلی مجری برنامه با دعوت از علی اوجی، پژمان جمشیدی و ندا عبدالله‌زاده گفتگویی ورزشی و هنری با آنان ترتیب داد و سپس دو تن از جوانان بوشهری با دعوت از مجری برنامه به روی سن رفته و در مسابقه خوانندگی شرکت کردند. پایان بخش برنامه شب گذشته اجرای رضا یزدانی بود که مهم ترین و پرطرفدارترین آهنگ هایش از جمله آهنگ "خلیج فارس" را به اجرا در آورد. استقبال گسترده و پرشور بوشهری‌ها از جنگ فرهنگی شهر از سری برنامه‌های هفته بوشهر در شب دوم، ابتدا گروه موسیقی محلی "شالو" به سرپرستی "عبدالله مقاتلی" به روی صحنه رفت که با استقبال گسترده مردم مواجه شد. پس از اجرای برنامه توسط این گروه، ندا عبدالله زاده به عنوان یکی از بانوان موفق بوشهری که ۱۱ سال پیراهن تیم ملی فوتبال بانوان را در اختیار دارد به روی سن رفته و ضمن خوش آمدگویی به مردم به سوالات مجری برنامه پاسخ گفت. پس از وی "نرگس محمدی" بازیگر سریال موفق "ستایش" به دعوت مجری به روی صحنه رفته و از مهمان نوازی مردم بوشهر قدردانی کرد. وی با بیان این که اولین بار است به بوشهر سفر می کنم، ابراز داشت: در طول مدت اقامتم در بوشهر از چندین منطقه این شهر به خصوص دو محله قدیمی آن بازدید داشتم که واقعا تاسف خوردم. پایان بخش جنگ فرهنگی کنسرت "سیروان خسروی" ستاره موسیقی پاپ ایران بود که با استقبال گسترده مردم مواجه شد. خسروی در این مراسم چندین آهنگ موفق و پرطرفدار خود را به اجرا گذاشت که مورد توجه و تشویق جوانان بوشهری قرار گرفت. بازگشایی نمادین بازار قدیم بوشهر در آیینی با حضور اعضای شورای شهر، شهرداری و مردم بوشهر، در اقدامی قابل تحسین بازار قدیم بوشهر که توسط میراث فرهنگی بازسازی و مرمت شده بود بازگشایی شد. بازار قدیم بوشهر در محله شنبدی از محلات قدیمی بوشهر قرار دارد و شامل ۲۶ غرفه است که به مناسبت هفته بوشهر غرفه‌های مختلفی در این بازار تدارک دیده شده بود. در مراسم افتتاح علاوه بر حضور مسئولان شهری و استانی، ضمن اجرای موسیقی محلی بوشهر، محمد صغیری از هنرمندان استان بوشهر در یکی از غرفه‌ها به اجرای شاهنامه‌خوانی پرداخت. بازار قدیم بوشهر که تا ۱۸ اسفندماه برای بازدید عموم دائر است شامل غرفه‌های صنعتی و فرهنگی است، عکاسی رایگان، چایخانه، شاهنامه‌خوانی، نمایشنامه عروسکی، موسیقی زنده، غرفه ورزشی شامل پرتاب دارت و ...، فروش محصولات صنایع دستی بوشهر و... از جمله غرفه‌های این بازار است.


۱۳۹۲/۱۲/۱۷ - ۰۷:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن