تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813324830




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رفتار عادی عطاران هم مردم را می خنداند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: نیم نگاهی به نشست پرسش و پاسخ فیلم "طبقه حساس"/2
رفتار عادی "عطاران" هم مردم را می خنداند
قاسم خانی گفت: مردم از رفتارهای عادی "رضا عطاران" نیز قهقه می زنند.


به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران، برعکس همه جلسه‌ها که بازیگرها و سایر عوامل قربان صدقه کارگردان می‌روند و به کار با او افتخار می‌کنند، این بار کمال تبریزی در نشست پرسش و پاسخ فیلم "طبقه حساس شروع می‌کند از خوبی‌های عطاران گفتن. از این که او یک سوپراستار است اما ادا و اصول ستاره‌ها را ندارد. 


قاسم‌خانی البته باعطاران یک مشکل اساسی دارد، می‌گوید:« این فیلمنامه او قدرها کمدی نیست و هرچه داستان پیش می‌ره طنزها به سمت تیرگی و تاری می‌ره؛ اما مسئله اینه که رضا اون‌قدر بانمکه که وقتی جمله عادیش رو هم می‌گه، مردم قهقهه می‌زنند» 


قاسم‌خانی که به عنوان نویسنده و البته بازیگر نقش محوری جنازه در نشست حضور دارد، می‌گوید:« من گروه رو به عنوان یه جنازه خیلی اذیت کردم، واقعا نقش سختی بود و بدترین قسمتش جایی بود که می‌گفتن سه دو یک، حرکت و من شکمم بالا و پایین می‌شود» 


دو نظر متفاوت درباره شعرهایی که روی سنگ قبر حک شده و در میان سکانس‌ها نشان داده می‌شود می‌آید. یکی می‌گوید خوب و به جاست و دیگری می‌گوید کاربردی ندارد. قاسم‌خانی پیشنهاد می‌دهد:«این دو دوستمون بعدا با هم صحبت کنن و مشکلشون رو حل کنند». 


منبع: مجله24




انتهای‌پیام/اق






تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۳:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 138]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن