تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس اندوه و مشکلى را از مومنى بر طرف نماید خداوند در روز قیامت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820119701




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخبار کوتاه رادیو و تلویزیون


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اخبار کوتاه رادیو و تلویزیون تهران- مدیر رادیو نمایش درمورد ویژه برنامه های نوروزی این رادیو گفت: یکی از برنامه های ایام عید با عنوان چهل سالگی است که دراین برنامه فرزاد حسنی گفت و گویی متفاوت با هنرمندان سینما خواهد داشت.


مهدی دهقان نیری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار داشت: ویژه برنامه تحویل سال 93 با محتوایی نظیر برنامه شب انار( ویژه برنامه ی شب یلدا) با حضور هنرمندان و بخش های مختلف و متنوع دیگر از دو ساعت قبل از تحویل سال به روی آنتن می رود.
وی افزود: از جمله ویژه برنامه های رادیو نمایش برای نوروز، رادیو فیلم ساختمان پزشکان هر روز ساعت 8 صبح، برنامه یادنامه رادیو ( گفت و گو با چهره های قدیمی رادیو) هر روز ساعت 12:30، رادیو فیلم مدار صفر درجه هر روز ساعت 19:30، برنامه طنز صورتک (تنظیم آثار طنز فاخر جهان از جمله داستایوسکی ، چخوف ، شکسپیر)هر شب ساعت 22 و نمایش طنز جوجه اردک زشت در 18 قسمت هر روز ساعت11 پخش می شود.
وی افزود: نمایش طنز روزنامه خاطرات مطبخ ملوکانه در 30 قسمت و نمایش طنز کرگدن در 18 قسمت ، همچنین نمایش های طنز مردی به دنبال حقیقت در 12 قسمت از رادیو نمایش پخش می شود.
رییس مرکز هنرهای نمایشی و مدیر رادیو نمایش ادامه داد: نمایش هایی همچون من و ایام بازنشستگی، کیهان دیزل، دانوب زیبا، خاک خوب، در مسیر زندگی، دست فروش نیز برای پخش از رادیو نمایش و شبکه های مختلف صدا تولید شده است.
وی خاطرنشان کرد: همچنین برنامه ای با عنوان درنگ نیز که از اوایل فروردین از رادیو نمایش پخش خواهد شد که یک برنامه ی ترکیبی است و به آداب و رسوم نوروز همراه با نمایش های طنز کوتاه خواهد پرداخت.
رییس مرکز هنرهای نمایشی و مدیر رادیو نمایش تصریح کرد: ویژه برنامه های رادیو نمایش برای نوروز 93 از 24 اسفند ماه آغاز می شود و تا 16 فروردین ماه نیز ادامه دارد.

**تندباد مایا نوروز ۹۳به شبکه دو می آید
فیلم سینمایی تندباد مایا به تهیه کنندگی و کارگردانی علی عبدالعلی زاده، نوروز ۹۳از شبکه دو سیما روی آنتن می رود.
به گزارش روابط عمومی شبکه دو، این فیلم در گروه فیلم های تلویزیونی این شبکه تولید شده و سیامک اطلسی و محمد شیری، منوچهر آذر، لیلا بوشهری، عسل عبدالعلی زاده و سیاوش بنی حسینی در آن به ایفای نقش می پردازند.
فیلمنامه این اثر به قلم فاطمه پاسبان نگارش شده و تصویربرداری همه بخش های این فیلم تلویزیونی توسط حسین کریمی در روستاهای گنبدکاووس انجام گرفته است.
تند باد مایا را مسعود مفیدی آهنگسازی کرده و تدوین آن را نیز شیبان خاقانی بر عهده داشته است.
از دیگر عوامل این تله فیلم می توان به حسین پهلوان نشان مدیر تولید، امیر ابراهیم زاده صدابردار، قنبر حامد طراح صحنه و لباس، اشکان عسگری طراح گریم، پیام حنفی دستیار اول کارگردان و برنامه ریز و بهزاد کریمی مدیر تدارکات اشاره کرد.

**بایدها و نبایدها در برنامه سیاسی باید رعایت شود
برنامه زنده میزگرد سیاسی کاری از سیمای اردوی شبکه جهانی سحر، به بررسی موضوعات سیاسی روز جهان می پردازد. این برنامه به تهیه کنندگی سید محسن رفیعی پورعلوی با اجرای محمد مهدی شرافت به روی آنتن می رود.
به گفته شرافت این برنامه اولین برنامه گفت و گو محور سیاسی در سیمای اردو است که از ابتدا تاکنون با اجرای او روی آنتن رفته و او علاوه بر اجرا به انتخاب موضوع و محورهای برنامه نیز در این برنامه می پردازد.
محمد مهدی شرافت که اجرای برنامه میزگرد سیاسی سیمای اردوی این شبکه را بر عهده دارد، به راه های جذب مخاطب پرداخت و گفت: سعی می شود در این برنامه موضوعات روز سیاسی انتخاب گردد و از طریق سؤالات مطرح شده، جذابیت لازم را در برنامه ایجاد کنیم؛ به عنوان نمونه سعی می کنم با مطالعه، تحقیق و بررسی روی موضوعی که قرار است مورد بحث قرار گیرد روی آن تسلط لازم را پیدا کنم تا به راحتی برنامه را هدایت کنم و مخاطب را به سوی برنامه جلب کنم.
وی افزود: مجری زمانی در کار اجرا ماندگار می شود که به رویدادها و اتفاقات جامعه آگاه بوده و با مطالعه بر روی آنها بر موضوع مسلط گردد، همچنین مجری باید بتواند خود با اتکاء به دانش تخصصی اش، سوالاتی را مطرح و برنامه به نحوی را هدایت و اجرا کند که دربردارنده همه جوانب تأمین نیاز فکری مخاطب، سیاست های برنامه و اصول کلی اجرا باشد. همین موضوع به ماندگار شدن وی کمک می کند، لذا باید برای هر رویدادی موضوع را بررسی نموده و کلیه جوانب و بایدها و نبایدها را در نظر داشته باشد.
شرافت به ویژگی های یک برنامه معیار سیاسی اینگونه پرداخت: هر شبکه، برنامه های متفاوتی دارد که در این بین معمولا یک برنامه، به عنوان برنامه مطلوب انتخاب می شود. امروزه با وجود رویداد های گوناگون و اتفاقاتی که رخ می دهد، برنامه ای که مسائل روز را مطرح می کند و به بحث و گفت و گو می پردازد، پس از اخبار سهم بیشتری از مخاطب را به خود اختصاص می دهد، برنامه ˈ میز گرد سیاسی ˈ نیز از این قائده مستثنی نبوده و از نظر مخاطب، دارای ویژگی مطلوب و مورد توجه است
وی به نقش موضوع برنامه در جذابیت آن اشاره کرد و گفت: انتخاب موضوع می تواند در جذابیت برنامه تأثیر بگذارد و نقطه قوت یک برنامه واقع شود، البته انتخاب کارشناسی که مسلط به موضوع باشد نیز می تواند تأثیر مورد نظر را در برنامه دو چندان کند. از دیگر نقاط قوت یک برنامه می توان به مطرح کردن موضوعات جدید و بکر اشاره کرد.
میزگرد سیاسی که با اجرای کارشناسی محمد مهدی شرافت روی آنتن می رود، این برنامه هر روز به جز دو شنبه ها و جمعه ها از ساعت 18:00 به وقت تهران، از کانال 2 شبکه سحر پخش می شود.

**فیلـم های سینمایی و تلویزیونی آخر هفته شبکه های سیما
فیلم های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن « کمین »، « ضیافت نامه »، « لوراکس » ، « گنج ناشناخته » ،« موش سرآشپز » ،« در انتظار صبح » ، « پرستار»، « ویل هاتینگ نابغه » ، « بیداری » ، « شهروند مطیع قانون » ،« آبی ها و خاکستر » ،« مرا بشناس »، « گزارش فضاپیمای شماره یک »، « بندر آور » ، « تبانی » ، « تراکتور خاکستری 2 » ،« طلاق در وقت اضافه 1 » ، « درخت محبوب من »، « تلسکوپ »، « دانش آموز دو کوبو »، « ماداگاسکار 2 » و « کاراگاهان کوچک » پنج شنبه و جمعه 15 و 16 اسفند ماه از شبکه های سیما روی آنتن می رود.

شبکه یک سیما
به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی « کمین » به کارگردانی اسکات فرانک ، پنجشنبه 15 اسفند ماه ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش می شود .
فیلم تلویزیونی « ضیافت نامه » به کارگردانی آرش معیریان ، جمعه 16 اسفند ماه ساعت 14:50از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

شبکه دو سیما
انیمیشن « لوراکس » به کارگردانی کریس رناد و کیل بالدا ، پنجشنبه 15 اسفند ماه ساعت 8 صبح در قالب برنامه « سینما صبحانه » از شبکه دو سیما پخش می شود.
فیلم سینمایی « گنج ناشناخته » به کارگردانی مایکل استینر ، پنجشنبه 15 اسفند ماه ساعت 14:30 از شبکه دو سیما پخش می شود.
انیمیشن « موش سرآشپز » به کارگردانی برد بیرد و جان پینکاوا ، جمعه 16 اسفند ماه ساعت 8 صبح در قالب برنامه « سینما صبحانه » از شبکه دو سیما پخش می شود.
فیلم تلویزیونی « در انتظار صبح » به کارگردانی علی مهام ، جمعه 16 اسفند ماه ساعت 17:30 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.
فیلم تلویزیونی « پرستار » به کارگردانی علیرضا سبزواری ، جمعه 16 اسفند ماه ساعت 23 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

شبکه سه سیما
فیلم سینمایی « ویل هاتینگ نابغه » به کارگردانی گاس ون سنت ، پنجشنبه 15 اسفند ماه ساعت 10:30 از شبکه سه سیما پخش می شود.
فیلم سینمایی « شهروند مطیع قانون » به کارگردانی اف - گری گِرِی ، جمعه 16 اسفند ماه 40 دقیقه بامداد از شبکه سه سیما پخش می شود.
فیلم سینمایی « آبی ها و خاکستر » به کارگردانی فریدون فرهودی ، جمعه 16 اسفند ماه ساعت 10:30 از شبکه سه سیما پخش می شود.
فیلم تلویزیونی « مرا بشناس » به کارگردانی و تهیه کنندگی عبدالرضا گنجی ، جمعه 16 اسفند ماه ساعت 16:30 از شبکه سه سیما پخش می شود.

شبکه چهار سیما
فیلم سینمایی « گزارش فضاپیمای شماره یک » به کارگردانی سباستین کوردرو ، پنج شنبه 1 اسفند ماه ساعت 15 از شبکه چهار سیما پخش می شود.
فیلم سینمایی « بندر آور » به کارگردانی آکی کوریسماکی ، جمعه 16 اسفند ماه ساعت 12 از شبکه چهار سیما پخش می شود.
فیلم سینمایی « تبانی » به کارگردانی پل نیومن ، جمعه 16 اسفند ماه ساعت 20:30 در قالب برنامه «سینما 4» از شبکه چهار سیما پخش می شود.

شبکه تهران سیما
فیلم سینمایی « تراکتور خاکستری 2 » به کارگردانی تراند جکوبسن ، پنجشنبه 15 اسفند ماه ساعت 13 در قالب برنامه تماشاخانه از شبکه تهران پخش خواهد شد.
فیلم سینمایی « تراکتور خاکستری 2 » جمعه 16 اسفند ماه ساعت 9:15 پخش می شود.
فیلم سینمایی « سوپراستار » به کارگردانی تهمینه میلانی ، جمعه 16 اسفند ماه 40 دقیقه بامداد از شبکه تهران پخش می شود.
فیلم تلویزیونی « طلاق در وقت اضافه 1 » به کارگردانی سید محسن یوسفی ، جمعه 16 اسفند ماه ساعت 13:30از شبکه تهران روی آنتن می رود.
فراهنگ(4)**9187**1588
انتهای پیام /*




14/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن