تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که برای جلب رضایت و خوشنودی مردم ، موجب خشم و غضب خداوند شود، خداوند او را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818969079




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای هر چه بهتر برنامه های فرهنگی درمیامی مورد تاکید قرار گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اجرای هر چه بهتر برنامه های فرهنگی درمیامی مورد تاکید قرار گرفت شاهرود - ایرنا - فرماندار شهرستان میامی میامی ،اجرای هر چه بهتر و بیشتر برنامه های فرهنگی دراین شهرستان از سوی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی میامی را مورد تاکید قرار داد.


به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میامی
ˈاحمد قاضیˈ روز دوشنبه در بازدید از این اداره افزود : امروز کار در حوزه فرهنگ و هنر بسیار گسترده است و باید تلاش کنیم نیاز جوانان علاقه مند در این عرصه تامین شود.
وی تاکید کرد :شهرستان میامی قابلیت های خوبی درحوزه هنر و فرهنگ دارد که امیدواریم با راه اندازی این اداره قابلیت های بالقوه شهرستان میامی دراین زمینه شناسایی شود.
قاضی با اشاره به اینکه فرمانداری میامی آماده همکاری نزدیک و صمیمانه با این اداره است اعلام کرد : رشد و توسعه این شهرستان در گرو همکاری و همدلی دستگاههای اجرایی به ویژه دستگاههای جدیدی است که راه اندازی می شوند .
ˈرضا مهدیان ˈ سرپرست نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میامی با قدردانی از حضور فرماندار شهرستان میامی و حمایت و همکاری این فرمانداری با این اداره گفت : امیدواریم بتوانیم با همکاری افراد توانمند و دلسوز که در این منطقه در عرصه های مختلف هنر و فرهنگ تلاش می کنند قدم های موثری برداریم .
وی افزود : هنرمندان،نویسندگان،شعرا و فرهنگ دوستان در میامی اندک نیستند و باید از پتانسیل همه آنها در ارائه و معرفی فرهنگ اسلامی استفاده شود.
مهدیان به برنامه های اجرایی این اداره درآینده نزدیک اشاره کرده و گفت : برگزاری کلاسهای قرآن و راه اندازی انجمن های تائتر،شعر،موسیقی از اولویت های کاری هستند.
وی خاطر نشان کرد : از کانون های مساجد که کار فرهنگی تبلیغی گسترده ای را در مساجد و محافل دینی و مذهبی انجام می دهند ،باید استفاده مطلوب و کافی را ببریم.ک/ 1
1496/608
انتهای پیام /*




13/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن