تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حق، سنگين و تلخ است و باطل، سبك و شيرين و بسا خواهش و هوا و هوسى كه لحظه اى بيش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815324123




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نهالهایی سازگار با شرایط محیطی شهرستان قدس کاشته می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نهالهایی سازگار با شرایط محیطی شهرستان قدس کاشته می شود شهرقدس-ایرنا- معاون مالی اداری فرمانداری قدس گفت: امسال نهال ها و درختچه هایی سازگار با شرایط محیطی شهرستان کاشته می شود.


ˈرحمان علیزادهˈ روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارکرد: با توجه به اینکه هفته منابع طبیعی از 15 اسفند آغاز می شود، فرمانداری قدس طبق برنامه از پیش تعیین شده ای مراسم نمادین کاشت نهال را با حضور مسوولین شهرستان برگزار می کند.
علیزاده محل برگزاری این مراسم را خیابان امامزاده شهرستان قدس، خیابان گلبرگ شمالی اعلام و گفت: پس از این مراسم نمادین که انتظار می رود الگویی برای کاشت درخت در مناطق دیگر شهرستان شود، پیش بینی شده در این هفته بالغ بر 33 هزار نهال و بوته از سوی ستاد گرامیداشت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری غرس شود.
علیزاده از دیگر برنامه های هماهنگ شده با اداره جهاد کشاورزی شهرستان قدس، خبر داد و افزود: مقرر شده این اداره حواله 50 هزار اصله زیتون تحت عنوان نهالهای یارانه دار را به سازمان فضای سبز شهرداری تحویل داده تا این نهالها برای به وجود آوردن کمربند فضای سبز در پادگانهای شهید قدیری و خیبر شهرستان قدس کاشته می شوند.
وی با اعلام عرضه نهال رایگان برای عموم شهروندان شریف قدس، در سطح شهرستان، اضافه کرد: بیش از 5 محل عرضه رایگان در نظرگرفته شده و سعی بر این بوده این مراکز در میادین و محلهای اصلی شهر جانمایی شوند و متعاقبا آدرس این مراکز به عموم شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.
وی تاکید کرد: شهرداری، اداره محیط زیست و اداره جهاد کشاورزی به عنوان دستگاه های متولی حفظ و توسعه فضای سبز، نسبت به رعایت ضوابط و قانون ایجاد 25 درصد فضای سبز در محدوده صنایع و مراکز تولید نظارت و دقت نظر جدی تری را داشته باشند.
تهرام/5570/ 699
انتهای پیام /*




13/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن