تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذير...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802897071




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشست ستاد تسهیلات نوروزی در شهرستان قدس برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نشست ستاد تسهیلات نوروزی در شهرستان قدس برگزار شد شهرقدس-ایرنا-فرماندار قدس اظهار داشت: مسوولان شهرستان قدس باید با تمام توان و ظرفیت برای استقبال از بهار و میهمانان نوروزی آماده شوند.


ˈنورمحمد فردیˈ روز چهارشنبه در نشست ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان قدس که با حضور مسوولین ادارات مختلف شهرستان برگزار شد، گفت: سفرهای نوروزی فرصت مغتنمی برای معرفی قابلیت ها و داشته های هر شهرستان و منطقه است که شهرستان قدس نیز با توجه به موقعیت خود باید از این فرصت بهره لازم را ببرد.
فردی افزود: شهرستان قدس در مسیر شاهراه های ورودی و خروجی پایتخت به استان های غربی کشور در حاشیه جاده باستانی ابریشم قرار دارد و در ایام تعطیلات نوروز مسافران بیشماری از آن عبور خواهند کرد، لذا باید تلاش شود تا بهترین خدمات رفاهی به آنان ارائه شود تا این شهرستان با تمام ظرفیت های مثبتش به مردم دیگر شهرها معرفی شود.
فردی ادامه داد: دو مدرسه در سطح شهرستان برای اسکان مسافران نوروزی آماده می شود که آدرس و کروکی محل آن ها در بروشورهایی در ورودی شهرستان به مسافران تحویل داده می شود، همچنین نقشه شهرستان و لیست مراکز درمانی و بهداشتی نیز در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت.
وی تصریح کرد: شهرداری موظف است پیش از آغاز تعطیلات سال نو نسبت به زیباسازی شهر از جمله لایروبی انهار، رنگ آمیزی جداول، جمع آوری زباله و نخاله های اطراف جاده ها، خط کشی خیابان ها و جلوگیری از حفاری های غیر ضروری در سطح شهرستان اقدام کند، همچنین نسبت به جمع آوری دست فروشان با همکاری نیروی انتظامی، اتاق اصناف، اداره صنعت، معدن و تجارت اقدام کند و مکان مناسبی برای ساماندهی آنان فراهم کند.
این مسوول تاکید کرد: روسای تمامی ادارت و مراکز خدماتی و درمانی موظف هستند که لیست مشخصات و شماره تلفن افراد کشیک اداره خود را به فرمانداری تحویل دهند تا در صورت بروز مشکلات احتمالی در سریعترین زمان ممکن مشکلات برطرف شود، همچنین دستگاه های مرتبط با حوادث غیرمترقبه آمادگی خود را در تمام ساعات شبانه روز حفظ کنند تا در صورت بروز حادثه احتمالی آماده خدمت رسانی باشند.
وی با تاکید بر افزایش نظارت به جایگاه های سوخت افزود: این نظارت به این منظور است تا در تمامی ساعات شبانه روز در تعطیلات، سوخت در جایگاه ها موجود باشد، همچنین نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی این جایگاه ها نیز ضمن رعایت نکات بهداشتی فعال باشند و بانک ها نیز بر کار خودپردازها نظارت کنند تا همواره پول نقد در دستگاه ها موجود باشد.
فرماندار قدس گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته نهادهایی چون اورژانس، هلال احمر، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت، شهرداری، تبلیغات اسلامی، سازمان حمل و نقل و کارشناسان میراث فرهنگی آمادگی های لازم برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی را دارند و در قالب پایگاه های نوروزی در ورودی شهر مستقر می شوند.
تهرام564/5570
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن