تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819652772




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زمينه هاي رونق توليد و صادرات در استان تسهيل شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ اسفند ۱۳۹۲ (۱۳:۵۸ب.ظ)
استاندار قم خواستار شد: زمينه هاي رونق توليد و صادرات در استان تسهيل شود استاندار قم در ديدار اعضاي اتاق تعاون استان خواستار مشاركت فعال اين مجموعه در كمك به تسهيل و رونق توليد و صادرات در استان شد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي استانداري قم، حجت الاسلام والمسلمين صالحي منش در ديدار اعضاي اتاق تعاون استان به جايگاه مهم تعاون در اسلام و نقش آن در تحقق عدالت اجتماعي اشاره و تصريح كرد: احترام به مالكيت بخش خصوصي از جمله موضوعات مهمي است كه در دين مبين اسلام به آن تاكيد شده است.
نماينده عالي دولت در استان با اشاره به وظيفه ي اين اتاق در شناساندن بازار كالاهاي صادراتي ايران در خارج از كشور گفت: اعضاي اتاق تعاون استان قم بايد با شاخت لازم و كافي از اين بازارها، زمينه ي حضور و فعاليت مؤسسات و شركتهاي خصوصي تجاري و بازرگاني را فراهم نمايند.
استاندار قم رونق سرمايه گذاري با مشاركت بخش خصوصي را رويكرد اصلي مديريت استان عنوان و تصريح كرد:‌ تحقق اقتصاد مقاومتي نيازمند مشاركت جدي بخش خصوصي است.
وي با بيان اينكه تشويق و ترغيب بخش خصوصي به فعاليت هاي توليدي بالاخص توليد كالاهاي صادراتي بايد در اولويت باشد، گفت: بسط و توسعه ي بيش از پيش مراودات تجاري - بازرگاني با كشورهاي مختلف به ويژه همسايگان از موضوعات مهمي است كه بايد مورد توجه قرار گيرد.
حجت الاسلام والمسلمين صالحي منش با تاكيد بر لزوم ساماندهي و رفع موانع توليد و صادرات،‌ بررسي و مرتفع نمودن مسائل و مشكلات بازرگاني حوزه ي داخلي و خارجي را از ديگر وظايف مهم اتاق تعاون استان بيان كرد و افزود:‌ مجموعه دستگاه ها و استانداري قم بايد اين اتاق را در انجام موثر وظايف و ماموريت هاي آن از جمله اشتغال و توليد پايدار حمايت نمايند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن