تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803371957




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجتمع فرهنگی دیجیتال کاسپین قزوین، مرکز برتر کشوری شناخته شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مجتمع فرهنگی دیجیتال کاسپین قزوین، مرکز برتر کشوری شناخته شد قزوین - ایرنا - مدیر مجتمع فرهنگی رسانه های دیجیتال استان قزوین گفت: مجتمع فرهنگی دیجیتال کاسپین قزوین در هفتمین جشنواره فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال کشور به عنوان مرکز فرهنگی دیجیتال برتر کشور معرفی شد.


ˈسعید پور ایمانیˈ روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مجتمع فرهنگی دیجیتال کاسپین قزوین در هفتمین جشنواره فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال کشور در بین مراکز فرهنگی دیجیتال کشور رتبه اول را کسب کرد و به عنوان برترین مرکز فرهنگی دیجیتال کشور معرفی شد.
وی اظهار کرد: در این جشنواره داوران پس از بررسی کمی و کیفی فعالیت، دستاوردها و تولیدات مراکز فرهنگی دیجیتال کشور، این مراکز را در 6 بخش مورد ارزیابی قرار دادند که مجتمع فرهنگی دیجیتال کاسپین استان قزوین، در دو بخش برترین مرکز فرهنگی دیجیتال استانی و بازی یو سرگرمی های دیجیتال مقام برتر را از آن خود کرد.
مدیر مجتمع فرهنگی دیجیتال کاسپین قزوین خاطرنشان کرد: مجتمع فرهنگی دیجیتال کاسپین قزوین محصولات برتری در زمینه های هنرهای دیجیتالی، بازی های رایانه ای، تولید نرم افزارهای تخصصی، مانند اولین انیمیشن سینمای خانگی کشور ˈقصه های مینودریˈ، کارت گیم هوشمند، سامانه ارسال انبوه پیام صوتی قاصدک، فیلم کوتاه آنتی زیون و نرم افزار شهر بازی دیجیتال تولید کرده است.
وی اضافه کرد: برگزاری کارگاه و دوره ها آموزشی بصورت رایگان به منظور ارتقا سطح سواد دیجیتالی، دیگر فعالیت های مجتمع فرهنگی دیجیتال کاسپین است که با موفقیت رو برو شده است.
پورایمانی اظهار کرد: اولین وب سایت و سرور بازی بر خط caspianwow که سال گذشته توسط مجتمع فرهنگی دیجیتال کاسپین استان قزوین طراحی و راه اندازی شده است در این جشنواره توانست مقام اول بازی آنلاین کشور را در بخش بازی و سرگرمی دیجیتال برتر، کسب کند.
وی با اشاره به اهداف راه اندازی این سرور بازی افزود: ساماندهی و اثربخشی مطلوب بر روی بازیکنان بازی های رایانه ای و همچنین ایجاد بستر مناسب برای برقراری ارتباط این بازیکنان در راستای رقابت سالم مهم ترین اهداف راه اندازی این سرور می باشد.
مدیر مجتمع فرهنگی دیجیتال کاسپین قزوین عنوان کرد: میانگین بازدید این سایت هم اکنون روزانه 6 هزار و 200 بازدید است و روازنه 600 کاربر آنلاین در این سایت حضور دارند.
وی اعلام کرد: خانه فرهنگ دیجیتال زینبیه یاسکوند یاسوج در بخش خانه فرهنگ دیجیتال، انیمیشن قصه های بازار مجتمع فرهنگی دیجیتال آیت الله نجومی کرمانشاه در بخش انیمیشن، پایگاه خبر آماج نیوز مجتمع فرهنگی دیجیتال خاتم الانبیا گیلان در بخش رسانه برخط نیز در این جشنواره برتر شناخته شدند.
پورایمانی خاطر نشان کرد: توسعه و گسترش مراکز فرهنگی دیجیتال در استان، حمایت از هنرمندان در بخش تولید انیمیشن و هنرهای دیجیتالی، حمایت از تولید کنندگان و ناشران دیجیتال، افزایش سواد دیجیتال عموم مردم از مهمترین اهداف و برنامه های مجتمع فرهنگی دیجیتال کاسپین قزوین است.
7389/616
انتهای پیام /*




13/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن