تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس كار نيكى انجام دهد ده برابر آن پاداش دارد و از جمله آنها سه روز روزه در هر ماه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812991853




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روح زندگی در کالبد خسته دارالفنون دمیده می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

روح زندگی در کالبد خسته دارالفنون دمیده می شود تهران - ایرنا - رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: ظرفیت های حمایتی شورای اسلامی شهر و اقدامات شهرداری تهران موجب هم افزایی و اراده لازم برای مقاوم سازی، مرمت و دمیدن روح زندگی در کالبد خسته دارالفنون می شود.


به گزارش روز سه شنبه وزارت آموزش و پرورش، حجت الاسلام و المسلمین محی الدین بهرام محمدیان با بیان اینکه دارالفنون شناسنامه آموزش و پرورش نوین در ایران است، اظهار داشت: دارالفنون وقتی پابرجاست که تعلیم و تربیت در آن جریان یابد و در هیج جای دنیا چنین مراکزی را از اصل خویش جدا نمی کنند.
وی ضمن تاکید بر اهمیت مقاوم سازی و مرمت دارالفنون افزود: تغییرات زودهنگام در حوزه مدیریت میراث فرهنگی، ضمانت اجرایی تصمیمات و توافق های به عمل آمده برای پیگیری مرمت و مقاوم سازی دارالفنون را دچار مشکل کرده است.
معاون پژوهشی وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد که برنامه پیشنهادی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مقاوم سازی و مرمت دارالفنون طبق نقشه و سیاست های عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است اما به نظر می رسد نگاه سطحی و محدود به میراث فرهنگی سبب تخریب بنای معنوی و تاریخی آن خواهد شد.
محمدیان یادآورشد: سازمان نوسازی وزارت آموزش و پرورش در چارچوب طرح مقاوم سازی مدارس، منابع لازم طرح را قابل تامین می داند.
وی افزود: اگر سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با ارایه طرح جامع خود و پذیرش مسوولیت نظارت، همراهی لازم را انجام دهد، در کوتاه ترین زمان بار دیگر می توان دارالفنون را در چرخه بهره برداری فرهنگی و آموزشی قرار داد.
فراهنگ (1)**1883** 1569





13/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن