تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چیزى زکاتى است و زکات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818882589




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازرسان بر توزیع سبد کالا در 210 مرکز گیلان نظارت می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بازرسان بر توزیع سبد کالا در 210 مرکز گیلان نظارت می کنند رشت - ایرنا - رییس اداره بازرسی و کشف کالای قاچاق سازمان صنعت ، معدن و تجارت گیلان گفت: بازرسان بر توزیع سبد کالا در 210 مرکز استان نظارت می کنند.


ˈعلیرضا حسینیان ˈ روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: روند نظارت بر توزیع سبد کالا در استان استمرار دارد و هیچ گونه کوتاهی در توزیع این سبدها از سوی مراکز تعیین شده پذیرفته نیست.
وی با اشاره به تشکیل پرونده تخلف سه فروشگاه در رابطه با توزیع مرغ و دریافت وجه اضافی از آغاز توزیع تاکنون افزود: آمار و اطلاعات مربوط به توزیع سبد کالا به صورت روزانه از تمامی شهرستان ها جمع آوری می شود.
به گفته رییس اداره بازرسی و کشف کالای قاچاق سازمان صنعت ، معدن و تجارت گیلان؛ سه خط سامانه 124 در رشت و یک خط در هریک از شهرستان ها آماده پاسخگویی به سوالات و رسیدگی به تخلفات احتمالی در رابطه با توزیع سبد کالاست .
حسینیان در ادامه با بیان اینکه از آغاز زمان توزیع تا کنون 463 هزار خانوار گیلانی سبد کالا دریافت کردند، خاطر نشان کرد : در این مدت ، چهار میلیون و 795 هزار و 460 تن برنج ، 786 هزار و 973 تن روغن ، 410 هزار و 923 تن پنیر ، یک میلیون و 922 هزار و 542 تن مرغ و 36 هزار و 824 تن تخم مرغ در استان توزیع شده است .
وی با اشاره به مشکلات ایجاد شده در توزیع برخی اقلام از جمله تخم مرغ در سبدهای کالا ادامه داد : با هماهنگی های انجام شده این مشکل در حال رفع شدن است .
رییس اداره بازرسی و کشف کالای قاچاق سازمان صنعت ، معدن و تجارت گیلان با اشاره به آغاز زمان توزیع سبد کالا دوم گفت : هنوز در این رابطه تصمیم گیری قطعی اعلام نشده است .
به گزارش ایرنا ، 528 هزار خانوار گیلانی مشمول دریافت سبد کالای مرحله اول هستند .
مرحله اول سبد کالای حمایتی دولت شامل 10 کیلوگرم برنج ، دو عدد مرغ به میزان چهار کیلوگرم ، دو بسته 400 گرمی پنیر ، یک شانه تخم مرغ و دو بطری 900 گرمی روغن مایع است که توزیع آن از 13 بهمن ماه گذشته آغاز شد . ک/3
7292/695
انتهای پیام /*




13/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن