تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818895866




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بخشی از توزیع سبد کالا به شبکه تعاون روستایی گیلان واگذار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بخشی از توزیع سبد کالا به شبکه تعاون روستایی گیلان واگذار شد رشت - ایرنا - مدیر تعاون روستایی استان گیلان از واگذاری بخشی از توزیع سبد کالا به این شبکه خبر داد.


ˈمهرزاد عبدالله زادهˈ روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: به منظور تسهیل و تسریع در دریافت سبد کالای شهروندان و بر اساس هماهنگی به عمل آمده با استانداری گیلان، 10 مرکز عرضه سبد کالا به مردم در سطح گیلان افزوده شد.
وی تصریح کرد: با توجه به بارش برف شدید هفته گذشته در گیلان که همزمان با آغاز توزیع سبد کالا بین خانوارهای مشمول طرح اتفاق افتاد، مشکلاتی در عرضه سریع و بموقع کالا ایجاد شد.
مدیر تعاون روستایی گیلان ادامه داد: به منظور رفاه بیشتر شهروندان گیلانی و با هماهنگی نهادهای مربوطه، 10 مرکز برای توزیع سبد کالا اضافه شد.
عبدالله زاده مراکز فروشگاه های اتحادیه های تعاونی روستایی شهرستان های رشت، لاهیجان، بندرانزلی، ماسال، رودسر، آستارا، رودبار، تالش را برای عرضه سبد کالا عنوان کرد.
وی همچنین فروشگاه های شرکت تعاون روستایی خشکبیجار شهرستان رشت و بره سر رودبار را از جمله مراکز عرضه توزیع سبد کالا ذکر و بیان کرد: به محض تحویل گرفتن کالا توسط دیگر فروشگاه های این شبکه در سطح استان، مراکز بیشتری به این امر اختصاص می یابد.ک/3
7295/695
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




02/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 131]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن