تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821244797




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جایگاه گردشگری ساوجبلاغ تقویت می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جایگاه گردشگری ساوجبلاغ تقویت می شود کرج- ایرنا- فرماندارساوجبلاغ با اشاره به وجود جاذبه های زیبای تاریخی و طبیعی در این شهرستان از تقویت جایگاه گردشگری این منطقه خبرداد.


ˈعلی حدادی ˈ روزسه شنبه درگفت و گو با ایرنا اظهار کرد: بر این اساس برای نوروز 93 تمام دستگاههای اجرایی و فرهنگی شهرستان ساوجبلاغ درحرکتی مدیریت شده، بخش گردشگری این شهرستان را تقویت می کنند.
وی بیان کرد: در نگاه نخست خدمات دهی مناسب به مسافران و گردشگران در بخش های بهداشتی درمانی و رفاهی در سطح منطقه گامی برای پاسخگویی به نیازهای مسافران است که در این شهرستان در اولویت قرار دارد.
حدادی گفت: تامین مکانهای رفاهی و استراحتگاهی و اطلاع رسانی گسترده در زمینه گردشگاههای تاریخی و طبیعی گام دیگری است که ساوجبلاغی ها برای نوروز 93 در این زمینه پیش بینی های لازم انجام داده اند.
وی بیان کرد: شرح وظایف خدمات نوروزی به تمام دستگاههای اجرایی، اداری، انتظامی، امدادی، بهداشتی درمانی و فرهنگی دراین شهرستان ابلاغ شده است.
فرماندارساوجبلاغ که شهرستان وی یکی از مناطق زیبای استان البرز به شمار می رود، مردم و مسوولان این شهرستان را به پاکسازی منطقه از زباله ها دعوت کرد.
وی گفت: با توجه به موقعیت خاص ساوجبلاغ و قرار گرفتن در مسیر اصلی جاده ای کشور می طلبد دستگاهای عضو ستاد نوروزی امکان خدمت به مردم را در زمنیه نظارت بر موسسات گردشگری ، اسکان و اقامت ، خدمات شهری و رفاهی و امور فرهنگی و هنری برای آشنایی مسافران با جاذبه های تاریخی و مناظر بکر منطقه را بوجود آورند.
حدادی نظارت بر صنوف ، رسیدگی به شکایات ، امداد و نجات امور بهداشتی و خدمات اورژانسی و درمانی ، حمل و نقل درون شهری و برون شهری را از جمله خدمات دیگر تسهیلات ستاد نوروزی در این شهرستان ذکرکرد.
وی تاکید کرد: معرفی جاذبه ها و توانمندی های برنامه ریزی و نظارت شاخص های مهم خدمات به مسافران نوروزی دراین شهرستان است تابتوان با مشارکت دستگاهها و بخش خصوصی بستر توسعه صنعت توریسم را در این شهرستان مهیا کرد.ک/3
2819/ 691





13/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن