تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مومن همانند دو کفه ترازوست. هرگاه به ایمانش افزوده گردد، به بلایش نیز افزوده می ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813329104




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از اشک های استادی بزرگ تا طنین دلنواز ساز تقدیر


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

از اشک های استادی بزرگ تا طنین دلنواز ساز تقدیر تهران- ایرنا- برگزاری آیین تجلیل از استاد دکترعلی اکبر فرهنگی با حاشیه هایی از جمله گریه او هنگام سخنرانی و تقدیر از نخستین رئیسش در مدرسه بازرگانی ایران همراه بود.


به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، آیین تجلیل از چهره ماندگار و پدر مدیریت رسانه ایران عصر امروز (دوشنبه) در سالن همایش های سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی برگزار شد.
در این مراسم مسعود سلطانی فر رییس سازمان گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی، سید رضا صالحی امیری رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی، احمد مسجد جامعی رییس شورای اسلامی شهر تهران، محمد خدادی مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی، حجت الاسلام محمود دعایی مدیر مسئول موسسه اطلاعات، برخی نمایندگان مجلس ، چند عضو شورای شهر تهران ، جمعی از استادان دانشگاه و دانشجویان دکتر فرهنگی حضور داشتند.
** پیش از آغاز این مراسم مقابل سالن برگزاری، فرش قرمزی برای استقبال از میهمانان پهن شده بود و هنگام ورود دکتر فرهنگی، یک گروه موسیقی با نوای سازهای خود از او استقبال کردند.
** ازدحام مدعوین به این مراسم به حدی بود که علاوه بر تمام صندلی های سالن 500 نفره کتابخانه ملی، افراد بسیاری ایستاده تجلیل از دکتر فرهنگی را تماشا کردند.
** در ابتدای برنامه ، پس از قرائت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی، یک گروه کر آهنگ استاد برتر را درباره دکتر فرهنگی اجرا کردند.
** مجری برنامه سپس به پشت تریبون آمد و به دلیل تعدد سخنرانان از حاضران در مراسم عذرخواهی کرد ، از سخنرانان خواست حداکثر در چهار دقیقه سخنان خود را ارائه کنند که البته از سوی هیچ کدام از آنها عملی نشد.
**به دعوت دکتر فرهنگی، دکتر محمدرضا والی پور نخستین مدیر مدرسه بازرگانی ایران و اولین کسی که به عنوان یک رئیس به دکتر فرهنگی در زمانی که دانشجوی جوانی بود اعتماد کرد به روی سن آمد که وی با ذکر خاطراتی از شیطنت های این چهره ماندگار و مقام علمی وی حاضران را سر وجد آورد.
**دکتر فرهنگی زمانی که برای سخنرانی به پشت تریبون رفت، به محض اینکه نام دکتر والی پور را بر زبان آورد به گریه افتاد.
** در این مراسم چند فیلم حاوی مصاحبه هایی با دکتر فرهنگی پخش شد که مجری برنامه آنها را نتیجه ایده ها و تفکرات محمد خدادی مدیرعامل ایرنا عنوان کرد.
**در یکی از این فیلم ها، دکتر فرهنگی در پاسخ به این سوال که از چه کسانی در زندگی خود تاثیر پذیرفته است از برخی اساتید ایران و خارجی خود از جمله جلال آل احمد نام برد.
** بخش اهدای لوح های تقدیر و هدایا به دکتر فرهنگی به شدت بی نظم برگزار شد و تقریبا اکثر حاضران یا در حال ترک سالن یا ایستاده در حال گفت و گو با یکدیگر بودند. مجری مراسم در واکنش به این شرایط بارها با اشاره به این نکته که یکی از ابتدایی ترین اصول مدیریت رعایت نظم است، از حاضران خواست نظم را رعایت کنند که این توصیه چندان مورد توجه قرار نگرفت .
فراهنگ (3) ** 2024** 9266
انتهای پیام /*




12/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن