تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819250244




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شکوه و درخشش مدیریت رسانه کشور مدیون زحمات استاد فرهنگی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

وزیر علوم تحقیقات و فناوری: شکوه و درخشش مدیریت رسانه کشور مدیون زحمات استاد فرهنگی است تهران - ایرنا - وزیر علوم تحقیقات و فناوری در پیامی به مراسم بزرگداشت نیم قرن فعالیت علی اکبر فرهنگی در عصه مدیریت رسانه گفت: شکوه و درخشش مدیریت رسانه کشور مدیون زحمات استاد فرهنگی است.


به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا ، مریم بروجردی عصر امروز (دوشنبه ) در همایش تجلیل از نیم قرن فعالیت مستمر دکتر علی اکبر فرهنگی در عرصه مدیریت رسانه که در کتابخانه ملی در حال برگزاری است پیام رضا فرجی دانا وزیر علوم تحقیقات و فناوری را برای حضار قرائت کرد.
متن این پیام به این شرح است:

استاد فرهیخته جناب آقای دکتر علی اکبر فرهگی
با سلام و ارادت ، بی شک توسعه نظام آموزش عالی و جایگاه علم ایران در ترازهای جهانی مرهون تلاش های مستمر فرهیختگان کشور است.
در همین راستا نیم قرن تلاش صادقانه و خدمات عالی شما استاد فرهیخته در عرصه مدیریت ، آموزش و ÷روش حوزه های علوم ارتباطات و مدیریت رسانه و ثمره شکوه و درخشش این علوم در کشور از برکات و بزرگترین میراث علمی شما در جامعه دانشگاهی کشور است.
برخود لازم می دانم به نمایندگی از جامعه دانشگاهی کشور از زحمات شما به عنوان چهره ماندگار عرصه رسانه و مدیریت ارتباطات کشور تشکر کنم و توفیق روزافزون شما را از خداوند منان مسئلت دارم.
مراسم تجلیل از مقام علمی و نیم قرن فعالیت مستمر دکتر علی اکبر فرهنگی پدر مدیریت رسانه کشور در کتابخانه ملی در حال برگزاری است.
علی اکبر فرهنگی یکی از چهره های ماندگار کشور، متولد سال 1321 در طالقان است. فوق دکترای ارتباطات سازمانی از آمریکا، دکترای ارتباطات از دانشکده ارتباطات دانشگاه اوهایو در آمریکا و دکترای مدیریت از مدرسه علوم رفتاری کاربردی و رهبری آموزشی، مدارک دکتری این چهره ماندگار هستند که علاوه بر مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد، در کارنامه دارد.
تکنولوژی و تکامل فرهنگی، ارتباطات انسانی، ترجمه منتخبی از اشعار اوکتاویو پاز و ... برخی از آثار فرهنگی است
فراهنگ(3)**9266**2024**1540**
انتهای پیام /*




12/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن