تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چه چيزى مانع توست كه زندگى پسنديده و مرگ با سعادت را داشته باشى، چرا كه من براى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821280397




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یادی از یار از دست رفته؛ نامی که در کردستان ماندگار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

یادی از یار از دست رفته؛ نامی که در کردستان ماندگار شد سنندج - ایرنا- امروز در نبودش همه اندوهگین بودند، آنقدر محبوب و مردمی بود که نام و یادش سال ها از اذهان فراموش نمی شود، مهندس علی شیرزادی برای مردم دیارش دلسوزانه زحمت کشید و این دلسوزی ها را مردم قدرشناس کردستان از یاد نخواهند برد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، امروز دوشنبه مراسم معرفی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کردستان در سالن اجتماعات این اداره کل در سنندج برگزار شد، نام مرحوم علی شیرزادی مدیرکل سابق این اداره کل بر سر زبان ها بود و همه از وی به نیکی یاد می کردند.
در این آیین همسر مرحوم شیرزادی و فرزندانش نیز حضور داشتند.
معاون توسعه مدیریت، پشتیبانی و مشارکت های مردمی سازمان نوسازی کشور، معاون برنامه ریزی استاندار کردستان، مدیرکل آموزش و پرورش و برخی از مدیران استانی در این آیین حضور داشتند.
سخنرانان نام و یاد مرحوم شیرزادی را گرامی داشتند و وی را الگوی مدیران می دانستند.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی و مشارکت های مردمی سازمان نوسازی کشور، در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم شیرزادی گفت: دوران مدیریت مرحوم شیرزادی در نوسازی استان کوتاه بود اما آثاری در این مدت کوتاه از خود به جای گذاشت که ماندگار شده است.
سید باقر مسلمی افزود: خدمات بی دریغ و تلاش های مستمر، دلسوزی های عمیق مهندس مرحوم علی شیرزادی از خاطر هیچکسی رخت برنخواهد بست.
وی گفت: انسان باید آرزو کند اینگونه زندگی کند تا همه پس از مرگش از وی تجلیل کنند و به نیکی نام برند.
وی با اشاره به اینکه زندگی زمانی ارزش پیدا می کند که خدماتی در جهت رفع مشکلات مردم انجام شود، افزود: مرحوم شیرزادی خود را وقف مردم و رفع مشکلاتشان کرده بود و توانست گره های بسیاری از مشکلات این مردم بردارد.
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی استاندار کردستان نیز در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم شیرزادی گفت: خدمات دلسوزانه و متعهدانه آن مرحوم بسیاری از مشکلات این استان را برطرف کرد.
ارسلان ازهاری افزود: نام نیک مرحوم شیرزادی تا سال ها در میان این مردم باقی خواهد ماند و مردم قدرشناس کردستان هیچگاه این مرد شریف و خدمتگزار را فراموش نمی کنند.
وی به آیین تشییع و تدفین باشکوه مرحوم شیرزادی اشاره کرد و گفت: حضور گسترده اقشار مختلف مردم به صورت خودجوش در این آیین نشان از میزان محبوبیت و مردم داری آن مرحوم می داد.
رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان کردستان نیز در این آیین از مرحوم شیرزادی به عنوان مدیری خدوم، مردمی، متعهد و ارزشی نام برد و گفت: مرحوم شیرزادی همواره در راستای رفع مشکلات مردم تلاش می کرد و در این راه خستگی ناپذیر بود.
ابراهیم حسامی افزود: تعهد مرحوم شیرزادی و تلاشش در راستای رفع مشکلات مردم تا جایی بود که در وضعیت نامناسب جسمانی نیز همچنان برای رفع مشکلات مردم تلاش می کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان نیز گفت: از طرف 250 هزار دانش آموز و 26 هزار فرهنگی یاد و نام مرحوم شیرزادی را گرامی می داریم .
سالار عرفانی نسب افزود: مرحوم شیرزادی با تلاش صادقانه و خالصانه خود بسیاری از مشکلات فضاهای آموزشی استان را برطرف کرد و این توشه آخرت آن مرحوم است.
مدیرکل جدید توسعه، تجهیز و نوسازی استان کردستان، نیز در این آیین حضور خود در جایگاه مدیرکل بعد از مرحوم شیرزادی را سخت دانست و اظهار امیدواری کرد بتواند راه و آرمان آن مرحوم را ادامه دهد.
شهرام سعیدی مرحوم شیرزادی را مدیری متعهد و دلسوز دانست و افزود: آن مرحوم منشاء خدمات ماندگاری در حوزه ساخت و تجهیز مدارس در استان بودند.
در این ایین لوح تقدیری از سوی مرتضی رییسی معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان توسعه، تجهیز و نوسازی کشور به همسر و فرزندان مرحوم شیرزادی تقدیم شد.
لازم به ذکر است مرحوم مهندس علی شیرزادی دو سال مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کردستان بود که مهرماه امسال بر اثر عارضه سرطان دار فانی را وداع گفت.ک/4
7346/533
انتهای پیام /*




12/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن