تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بعد از من با خوارج نجنگيد (آنان را نكشيد)؛ زيرا كسى كه طالب حق باشد و به آن نرسد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819422747




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از 18 میلیارد ریال کمک هزینه ازدواج به مددجویان کردستانی پرداخت می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بیش از 18 میلیارد ریال کمک هزینه ازدواج به مددجویان کردستانی پرداخت می شود سنندج- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان گفت: همزمان با هفته احسان و نیکوکاری بیش از 18 میلیارد ریال کمک هزینه ازدواج به 910 نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان پرداخت می شود.


قنبر موسی نژاد روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با تشریح برنامه های هفته احسان و نیکوکاری در استان افزود: در این هفته 260 نفر از مزدوجین تحت پوشش از محل تشویقی زکات با سرانه هر نفر 20 میلیون ریال، کمک هزینه ازدواج دریافت می کنند.
وی گفت: در همین ایام به 650 مورد دیگر باز هم با سرانه هر نفر 20 میلیون ریال، کمک هزینه ازدواج پرداخت می شود و در مجموع به 910 نفر 18 میلیارد و 200 میلیون ریال کمک خواهد شد.
موسی نژاد در ادامه برگزاری جشنواره امداد و رسانه، احداث و تعمیر مسکن شهری و روستایی به میزان 200 مورد، اعطای 650 مورد وام کارگشایی ضروری به نیازمندان و اهدای 10 میلیارد ریال وام قرض الحسنه به مددجویان را از دیگر برنامه های هفته احسان و نیکوکاری در استان عنوان کرد.
به گفته وی در این هفته همچنین 9 میلیارد و 200 میلیون ریال به اقساط معوقه مددجویان روستایی که از مقاوم سازی مسکن روستایی استفاده کرده اند، کمک می شود.
وی گفت: این میزان کمک بلاعوض به دو هزار خانوار روستایی تحت پوشش با سقف شش میلیون ریال برای هر خانوار اختصاص یافته است که همزمان با 14 اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی پرداخت می شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان در ادامه افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 800 میلیون ریال کمک اجاره به 266 خانواده تحت پوشش به ازای هر نفر سه میلیون ریال کمک بلاعوض شده است.ک/3
7348/533
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن