تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هرگاه صبح مى‏شد پيامبر صلى‏الله‏عليه‏و‏آله دست نوازش بر سر فرزندان و نوه هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803905892




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لحظه به لحظه با اسکار؛ در حال تکمیل/ دی کاپریو باز هم دستش خالی ماند؛ تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



لحظه به لحظه با اسکار؛ در حال تکمیل/ دی کاپریو باز هم دستش خالی ماند؛ تصاویر
مراسم اسکار 2014 در حالی برگزار گردید که همزمانی آن با بارش باران کمی اوضاع را پیچیده کرده و برخی پیش بینی ها را به هم زد.




به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز؛ امسال در جوایز اسکار سه فیلم کلاهبرداری آمریکایی، جاذبه و ۱۲ سال بردگی بیش از سایر فیلم ها مطرح شده و تعداد بیشتری از نامزدی برای این جوایز را به خود اختصاص داده اند.   هشتاد و ششمین دوره مراسم جوایز سینمایی اسکار امشب، دوم مارس در لس آنجلس برگزار شد. این مراسم را لحظه به لحظه در همین صفحه دنبال کنید.   همه چیز درباره اسکار 2014؛ معرفی نامزدهای اصلی، نگاهی به فیلم های برگزیده.
    آغاز مراسم اسکار 2014   حاشیه ای که متن را از زرق و برق انداخت بارش باران شدید در لس آنجلس، هشتاد ششمین مراسم جایزه اسکار را با مشکل مواجه کرده بطوری که محل ورود به این مراسم با چادر و پلاستیک پوشانده شده است.   فیلم خبر   نخستین اسکار امسال به بهترین بازیگر نقش مکمل مرد اعطا شد. جیرد لتو برای بازی در فیلم کلوپ مشتریان دالاس این جایزه را گرفت.   او جایزه خود را به کسانی تقدیم کرد که بر اثر بیماری ایدز جان خود را از دست دادند.   ان هاتاوی، برنده اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن در سال گذشته به عنوان نخستین معرفی کننده اولین برنده اسکار امسال روی صحنه رفت.   ساموئل ال جکسون و نائومی واتس جایزه بهترین طراحی لباس را به کاترین مارتین برای فیلم گتسبی بزرگ دادند.   این سومین اسکار مارتین است.   اسکار بهترین آرایش مو و چهره پردازی به فیلم کلوپ مشتریان دالاس رسید.    متیو مک کاناهی همراه با کیم نوواک، ستاره دهه پنجاه و شصت میلادی سینمای هالیوود به روی صحنه رفتند.   جایزه بهترین انیمیشن کوتاه به "آقای هوبلو" محصول کشور لوکزامبورگ رسید.   کیم نوواک فیلم یخ‌زده را به عنوان برنده جایزه بهترین انیمیشن بلند اعلام کرد. این انیمیشن بر اساس داستان ملکه برفی نوشته هانس کریسیتین اندرسن ساخته شده است.   جایزه بهترین جلوه های ویژه همانطور که انتظار می رفت به جاذبه رسید. این نخستین اسکار جاذبه است که امشب به دست آورده است. جاذبه در ده بخش از جمله بهترین فیلم نامزد شده است.   فیلم هلیوم، محصول دانمارک اسکار بهترین فیلم کوتاه داستانی را گرفت.   بردلی کوپر، جایزه بهترین فیلم بلند مستند را به فیلم ۲۰ پا تا ستاره شدن اهدا کرد.   اسکار بهترین فیلم غیر زبان انگلیسی را پائولو سورنتینو برای فیلم زیبایی بزرگ گرفت.   الن د جنرس، مجری برنامه که مراسم را با کت و شلواری مشکی آغاز کرده بود، با کت و شلواری سفید روی صحنه آمد.   الن د جنرس با تلفن همراه خود سراغ مریل استریپ رفت و گفت: تو با 18 بار نامزد شدن رکورددار هستی. بیا عکسی بگیرم و توییت کنیم و رکورد بیشترین ری توییت را بشکنیم.  

  هنگام عکس انداختن بازیگران دیگری مثل بردلی کوپر، کوین اسپسی و جنیفر لورنس هم به این دو نفر پیوستند.   حساب توییتر الن دجنرس پس از این لحظه برای چند دقیقه از دسترس خارج شد.   این عکس در کمتر از 15 دقیقه بیش از چهارصد هزار بار ری توییت شد.   کریستوف والتس، برنده اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در سال گذشته، برای اعلام برنده اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن روی صحنه رفت.   لوپیتا نیونگ-او برای بازی در فیلم ۱۲ سال بردگی جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن را گرفت.  

  این بازیگر ۳۱ ساله کنیایی الاصل در این فیلم نقش یک دختر برده را که در یک مزرعه پنبه کار می کند، بازی کرده است.   بیل ماری و ایمی آدامز اسکار بهترین فیلمبرداری را به فیلمبردار جاذبه دادند.   جاذبه بلافاصله اسکار بهترین تدوین را هم گرفت.   کاترین مارتین که امشب برای گتسبی بزرگ جایزه بهترین طراحی لباس را گرفته بود، یک بار دیگر برای طراحی صحنه این فیلم اسکار گرفت.   طبق روال دوره های پیش تصاویر سینماگرانی که در یک سال گذشته در گذشتند، به نمایش گذاشته شد که از میان آنها می توان به پیتر اوتول، شرلی تمپل، جون فاننتین، جیمز گندولفینی و فیلیپ سیمور هافمن اشاره کرد.   در گرگ وال استریت گذشته از فیلم نامه جذاب و روایت پرشتاب، بازی دیکاپریو بی نقص بود. به نظر هالیوود یه اسکار به دیکاپریو بدهکار باشد.   جایزه بهترین موسیقی متن اریجینال از سوی جیمی فاکس و کریستینا بیل به استیون پرایس برای فیلم جاذبه اهدا شد.   این ششمین اسکاری است که امشب جاذبه به دست آورده است.   این دو بازیگر اسکار بهترین ترانه اریجینال را به سازندگان ترانه "ولش کن" برای انیمشین یخ‌زده دادند.   پنه لوپه کروز و رابرت دنیرو برای اعلام نام برندگان دو بخش فیلمنامه روی صحنه رفتند.   جان ریدلی، اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی را برای فیلم 12 سال بردگی گرفت.   اسکار بهترین فیلمنامه اریجینال به اسپایک جونز کارگردان و نویسنده فیلم Her  رسید.   حاشیه ای که متن را از زرق و برق انداخت بارش باران شدید در لس آنجلس، هشتاد ششمین مراسم جایزه اسکار را با مشکل مواجه کرده بطوری که محل ورود به این مراسم با چادر و پلاستیک پوشانده شده است.   معرفی نامزدهای جایزه بهترین کارگردانی     اسکار بهترین کارگردان سال به برای فیلم آلفونسو کوارون برای فیلم جاذبه  رسید.   آنجلینا جولی و سیدنی پواتیه (نخستین بازیگر مرد سیاهپوستی که اسکار گرفت) روی صحنه رفتند تا نام بهترین کارگردان امسال را اعلام کنند.   *** کوراون سه بار دیگر نامزد اسکار شده بود. امسال با نامزدی در سه بخش، این عدد را به 6 رساند. پس از اسکار بهترین تدوین این دومین اسکار این کارگردان مکزیکی است که امشب به دست آورده است.  

  دانیل دی لوئیس که سال گذشته برای لینکلن، اسکار بهترین بازیگر نقش اصلی مرد را گرفت، برنده اسکار بهترین بازیگر نقش اصلی زن را معرفی می کند.   کیت بلانشت برای فیلم جاسمین غمگین برنده اسکار بهترین بازیگر نقش اصلی زن شد.  

کیت بلانشت   بلانشت در این فیلم نقش یک زن مرفه و از افراد سرشناس در مهمانی ها و محیط های فرهنگی شهر نیویورک را بازی می کند که پس از بازداشت شوهرش به جرم تقلب مالی سرافکنده می شود و از مقام و منزلت می افتد.   سابقه در جوایز اسکار: این بازیگر استرالیایی تاکنون پنج بار برای دریافت جایزه اسکار نامزد شده، از جمله دوبار به خاطر ایفای نقش الیزابت اول ملکه بریتانیا در فیلم مختلف در سالهای ۱۹۹۸ و سال ۲۰۰۷. او در سال ۲۰۰۵ به خاطر ایفای نقش کاترین هیپورن هنرپیشه قدیمی هالیوود در فیلم هوانورد جایزه بهترین بازیگر زن نقش مکمل را دریافت کرد.   جنیفر لارنس که پارسال برای دفترچه امیدبخش اسکار بهترین بازیگر نقش اصلی زن را گرفت، برنده اسکار بهترین بازیگر نقش اصلی مرد را معرفی می کند.   متیو مک کاناهی برای فیلم کلوپ مشتریان دالاس برنده اسکار بهترین بازیگر نقش اصلی مرد شد.  

متیو مک کاناهی   متیو مک کاناهی که سابقا در کمدی های عاشقانه نقش های اصلی را بازی می کرد در سالهای اخیر توانسته خود را به بازیگری برای ایفای نقش های جدی و دشوار تغییر دهد. این اولین باری بود که او برای اسکار نامزد شد. مک کاناهی در این فیلم نقش گاوبازی را بازی می کند که در دهه 1980 مبتلا به ایدز می شود. او برای انی نقش حدود 20 کیلو گرم از وزن خود کاست.   12 سال بردگی، برنده اسکار بهترین فیلم ۲۰۱۴ شد.  

   سال بردگی در یک نگاه کارگردان: استیو مک کوئین بازیگران: چیوتل اجیوفور ، مایکل فاسبندر، لوپیتا نیونگ او، بندیکت کامبربتچ، برد پیت.   داستان: در سال ۱۸۴۱ یک مرد سیاهپوست آزاد به نام سولومان نورثاپ که ساکن شهر نیویورک است ربوده و به عنوان برده فروخته می شود و در برابر رفتار خشونت آمیز و بی رحمانه مالک خود می کوشد که زنده بماند و در عین حال غرور و شان خود را حفظ کند.   آیا می دانستید: متیو مک کاناهی برای بازی در فیلم کلوپ مشتریان دالاس حدود حدود بیست کیلوگرم از وزن خود کم کرد و کریستین بیل برای بازی در فیلم کلاهبرداری آمریکایی همین اندازه به وزن خود اضافه کرد.   هر دو بازیگر امسال نامزد دریافت اسکار بهترین بازیگر نقش اصلی مرد هستند.  
نکات مهم     کلاهبرداری آمریکایی و جاذبه، هر یک با ده نامزدی در صدر نامزدهای جوایز اسکار امسال قرار داشتند. سهم جاذبه هفت اسکار بود و کلاهبرداری آمریکایی دست خالی مراسم را ترک کرد.
    ۱۲ سال بردگی که در ۹ رشته نامزد شده بود، در مجموع سه جایزه به دست آورد. این نخستین بار در تاریخ اسکار است که فیلمی ساخته یک کارگردان سیاهپوست، برنده اسکار بهترین فیلم می شود.
    آلفونسو کوارون (جاذبه)، استیو مک کوئین ( ۱۲ سال بردگی)، الکساندر پین (نبراسکا)، دیوید او راسل (کلاهبرداری آمریکایی) و مارتین اسکورسیزی (گرگ وال استریت) نامزد دریافت جایزه بهترین کارگردانی بودند.   ادامه دارد...   115



لینک


۱۳۹۲/۱۲/۱۲ - ۰۹:۳۹




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 195]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن