تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815624418




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رشته هايي متناسب با نيازهاي استان در دانشگاه تأسيس شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ اسفند ۱۳۹۲ (۲۲:۳۵ب.ظ)
سرپرست دانشگاه قم: رشته هايي متناسب با نيازهاي استان در دانشگاه تأسيس شود سرپرست دانشگاه قم گفت: دانشگاه قم به نحوي پاسخ گوي كليه نيازهاي استان است و بايد رشته هايي در دانشگاه قم تاسيس شود كه متناسب با نيازهاي استان قم باشد.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت الاسلام والمسلمين عسكر ديرباز در نشست مشترك رييس، معاونان و مديران دانشگاه قم با حجت الاسلام والمسلمين علي بنايي معاون سياسي امنيتي استاندار قم ابراز داشت:با توجه به اين كه بعضا دور شدن فرزندان از خانواده ها و رفتن به دانشگاه هاي شهرهاي ديگر از دغدغه هاي خانواده هاي شهر قم بودند امسال ظرفيت پذيرش در دانشگاه قم يك هزار نفر افزايش يافته بود.
وي با اشاره به كمبود فضاهاي آموزشي، رفاهي و فرهنگي و وجود پروژه هاي نيمه تمام در دانشگاه قم اظهار داشت: هم اكنون هشت پروژه نيمه تمام در دانشگته داريم كه سعي داريم با همكاري وزارت علوم و خيرين دانشگاه ساز آن ها را به سامان برسانيم.
وي تاكيد كرد: به دنبال بهره وري نيروي كار در دانشگاه قم هستيم و اگر فرايند هاي كاري در دانشگاه اصلاح شود بهره وري نيروي كار افزايش پيدا مي كند.
ديرباز به مشكل كمبود امكانات و اعتبارات در دانشگاه قم اشاره كرد و افزود: با توجه به وضعيت تحريم در كشور ، دانشگاه بدهي هاي كلاني دارد كه در پايان سال از طريق مسوولين دنبال كرديم كه بخشي از بدهي ها در سال 92 تسويه شود.
وي اظهار داشت: در سه دانشكده و پرديس دانشگاه قم نزديك به 10 هزار دانشجو شاغل به تحصيل هستند و اگر محيط دانشگاه، حوزه علميه و دانشگاه جامع بودن دانشگاه قم در استان را در كنار يكديگر ببينيم سازو كار و تعامل ميان استانداري و دانشگاه معنا پيدا مي كند.
سرپرست دانشگاه قم ابراز داشت: دانشگاه قم دانشگاه جامع استان و همجوار با حوزه علميه استان قم است كه از اساتيد برجسته حوزوي نيز بهره مي برد.
وي ادامه داد: به عنوان دانشگاه جامع استان قم تكاليفي برعهده داريم كه شامل نظارت بر مراكز آموزش عالي يا تاييد صلاحيت مراكز آموزشي غيرانتفاعي مي شود و بايد بين گزارش هايي كه از دانشگاه ها به استانداري مي شود و دانشگاه قم ارتباط خوبي برقرار شود.
ديرباز گفت: دانشگاه قم به نحوي پاسخ گوي كليه نيازهاي استان است و بايد رشته هايي در دانشگاه قم تاسيس شود كه متناسب با نيازهاي استان قم باشد و بايد به رشته هاي علوم انساني با توجه به تعامل با حوزه علميه توجه بيشتري شود.
وضعيت استخدام نيروهاي رسمي، مشكل تهويه ساختمان كتابخانه مركزي، بهبود و توسعه فضاي سبز دانشگاه قم، رفع مشكل بدهي هاي دانشگاه قم به ادارات استان، لزوم همكاري در انجام پروژه هاي پژوهشي استان ، مشكل خوابگاه دختران و تكميل ساختمان هاي نيمه كار بخش آموزشي دختران از جمله مسايل و مشكلات مطرح شده در اين نشست از سوي معاونان و مديران دانشگاه بودند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن