تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دورترین مردم ار خداوند عزّو جل در روز قیامت سرکشانِ متکبّر هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820240464




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هماهنگي بين ارگان‌هاي قم در مواقع بحراني مطلوب است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ اسفند ۱۳۹۲ (۱۷:۲۰ب.ظ)
مديرکل مديريت بحران استانداري قم: هماهنگي بين ارگان‌هاي قم در مواقع بحراني مطلوب است مديرکل مديريت بحران استانداري قم با بيان اينکه شهرداري قم بدون هيچ‌گونه مکاتبه‌اي امکانات را در اختيار هلال احمر قرار داد گفت: در قم هماهنگي بين ارگان‌ها بسيار خوب است و بدون مکاتبه امکانات را در اختيار هم قرار مي‌دهند که ديگر استان‌ها چنين هماهنگي‌ کمتر ديده مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، محسن اروجي پيش از ظهر امروز در همايش مهر خوبان با اشاره به اينکه در مرداد سال 91 زلزله‌اي در استان آذربايجان شرقي رخ داد گفت: ما با توجه به اينکه استان معين آذربايجان نبوديم ولي در آنجا کارهاي خوبي توسط استان قم انجام شد.
وي بيان کرد: اگر از لحظات ابتداي زلزله نيز به ما اعلام مي‌شد استان قم آمادگي حضور در مناطق زلزله زده را داشت.
مديرکل مديريت بحران استانداري قم عنوان کرد: بعد اعلام نياز از طريق وزارت کشور جمعيت هلال احمر قم آماده شد که در مناطق حضور يابد و يک منطقه نيز در اختيار استان قم قرار گرفت.
وي با بيان اينکه شهرداري قم بدون هيچ‌گونه مکاتبه‌اي امکانات را در اختيار هلال احمر قرار داد گفت: در قم هماهنگي بين ارگان‌ها بسيار خوب است و بدون مکاتبه امکانات را در اختيار هم قرار مي‌دهند که ديگر استان‌ها چنين هماهنگي‌ کمتر ديده مي‌شود.
اروجي با اشاره به اينکه در آذربايجان شرقي زودتر از استانداردهاي بين‌المللي کار اسکان شروع شد تصريح کرد: قم مسئوليت سنگيني بر عهده گرفت و 12 هزار و 500 واحد اسکان اضطراري آماده شد.
وي بيان کرد: استان قم آواربرداري حدود 10 روستا را بر عهده گرفت و اين آواربرداري حدود 40 روز طول کشيد که به خوبي اين کار را انجام داد.
مديرکل مديريت بحران استانداري قم با بيان اينکه سپاه قم نيز در بخش سازندگي فعاليت‌هاي موثر و خوبي را انجام داد گفت: مسئولين استان قم با اعتقاد مذهبي و خالصانه و تنها براي خدا کار مي‌کنند و نعمتي است که بايد قدر آن را بدانيم.
وي با اشاره به اينکه در زمان زلزله فراهم کردن موارد ضروري در اولويت قرار دارد اذعان کرد: بعد از آواربرداري نياز به ساختن مسجد در مناطق زلزله زده احساس مي‌شد و براي اين کار کميته مردمي براي ساخت مراکز عمومي در قم تشکيل شد.
اروجي تصريح کرد: قرار بود 14 واحد عمومي به کمک خيرين استان در شهرستان ورزقان آماده شود.
وي با اشاره به اينکه ما کشور حادثه خيزي هستيم و بايد براي حوادث طبيعي آماده باشيم گفت: ما بايد بافت شهر قم را به گونه‌اي بسازيم که در برابر زلزله مقاوم باشد.
مدير کل مديريت بحران استانداري قم با بيان اينکه بنا داريم که اين کميته دائمي باشد عنوان کرد: در مناطق زلزله زده کمک‌هايي که توسط قم صورت مي‌گيرد را کمک حضرت معصومه (س) و مراجع مي‌بينند و به عنوان تبرک استفاده کنند.
وي با بيان اينکه اين کميته، کميته ساخت مساجد و مراکز عمومي است گفت: کميته‌هاي ديگر تخصصي نيز بايد به فراخور خود ايجاد شده و در اين مواقع مورد استفاده قرار بگيرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن