تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سلام را رواج ده تا خير و بركت خانه ‏ات زياد شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801199924




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هفتمین انتخابات مجلس دانش آموزی در شهرکرد برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

هفتمین انتخابات مجلس دانش آموزی در شهرکرد برگزار شد شهرکرد-ایرنا- باحضور استاندار، معاون ساسی امنیتی استاندار، مدیرکل آموزش و پرورش استان و مدیرسازمان دانش آموزی و روسای شوراهای دانش آموزی استان هفتمین دوره انتخابات اعضای هیات رییسه و مجلس شورای دانش آموزی استان روز یکشنبه برگزار شد.


به گزارش ایرنا، مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری گفت: دراین دوره ازانتخابات دانش آموزی 17دانش آموز دختر و 17 دانش آموز پسر از منتخبان شورای دانش آموزی ناحیه ، منطقه ، شهرستان و استان حضور دارند.
ˈعلیرضا کریمیانˈ اظهار داشت: انتخابات مجلس دانش آموزی دختران امروز و پسران روز 17 اسفندماه برگزار می شود و دو نفر به نمایندگی از دختران و پسران استان به مجلس شورای دانش آموزی راه پیدا می کنند.
وی گفت: انتخابات هیات رییسه شورای دانش آموزی استان هر ساله برگزار و منتخبان به عنوان مشاوران مدیرکل معرفی و انتخابات مجلس دانش آموزی نیز هر دوسال یکبار برگزار می شود.
کریمیان اظهار داشت: ترویج فرهنگ مشارکت، تعاون، مسوولیت پذیری، زمینه سازی برای مشارکت فکری و علمی دانش آموزان در عرصه های مختلف آموزش و پرورش، ترویج فرهنگ گفت و گو و مشورت بین دانش آموزان و بهره گیری از نظرات آنان در اصلاح قوانین و برنامه های مربوط به آنها از اهداف برگزاری این انتخابات است.
به گزارش ایرنا، در این دور از انتخابات ˈمهدیه صابری ˈ دانش آموز شهرستان کیار به عنوان منتخب مجلس دانش آموزی از استان انتخاب شد.
همچنین مهدیه صابری، شیرین کاظمی، حدیث قربانی، بهناز خالدی، محدثه خالدی و محدثه اشرفی به عنوان اعضای هیات رییسه شورای دانش آموزی استان انتخاب شدند.
هم اکنون بیش از 170هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در استان چهارمحال وبختیاری مشغول تحصیل هستند.
7360/558/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن