تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819248592




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فراخوان هفدهمین کنگره همکاری های دولت،دانشگاه و صنعت منتشر شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فراخوان هفدهمین کنگره همکاری های دولت،دانشگاه و صنعت منتشر شد تهران- ایرنا- فراخوان هفدهمین کنگره سراسری همکاری های دولت، دانشگاه و صنعت برای توسعه ملی توسط دانشگاه فنی و حرفه ای منتشر شد.


به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، این کنگره با هدف بررسی و تعیین نقش دولت در تحکیم پیشبرد ارتباط صنعت و دانشگاه و بررسی تعیین نقش دولت در تحکیم ارتباط صنعت و دانشگاه و دست یابی به ساز و کارهای لازم جهت تعیین استراتژی های مناسب جهت تحقق این امر برگزار می شود.
در این فراخوان از خبرگان بخش های تولیدی، اساتید دانشگاه، صاحبنظران موسات آموزشی و پژوهشی، مدیران و کارشناسان دستگاههای اجرایی، میدران دفاتر ارتباط با صنعت دانشگاهها و موسسات پژوهشی و مدیران واحدهای تحقیق و توسعه صنایع دعوت شده تا با ثبت نام در کمیته های تخصصی و انتقال تجربیات در برگزاری هرچه غنی تر این کنگره و دستیابی به راهکارهای مناسب سهیم شوند.
نتایج مباحث در نشست ها و مقالات برگزیده در نشریه نوآوری و ارزش آفرینی صنعت و دانشگاه منتشر خواهد شد.
این گزارش می افزاید هفدهمین کنگره سراسری همکاری های دولت، دانشگاه و صنعت برای توسعه ملی پس از آیین افتتاحیه به صورت چند نشست تخصصی در 20 اسفندماه جاری در دانشگاه امیر کبیر ادامه می یابد.
موضوع تجاری سازی صنعت، مقوله اقتصاد مقاومتی، ارتباط صنعت نفت با دانشگاهها، آموزش های کاربردی، برگزاری دوره های مهارتی، موضوعات دانش بنیان از جمله عناوین میزگردها در کنگره فوق است.
ارتباط صنعت و دانشگاه در تحقق اقتصاد مقاومتی، جایگاه ارتباط دانشگاه و صنعت دربرنامه توسعه پنجم، نقش نهادی واسطه ای درارتباط موثردانشگاه و صنعت، ارتقای توانمندی های تولیدملی با رویکرد تحقیق و توسعه، روش های بهینه سازی ارتباط آموزش های مهارتی درصنعت، تدوین سیاست ها و راهکارهای کارآفرینی و تجاری سازی دانش و چگونگی افزایش تقاضای نوآوری در بنگاههای تولیدی، خدماتی از جمله موضوعات کنگره در این فراخوان عنوان شده است.
سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای و دبیر این کنگره خاطرنشان کرد: در مراسم گشایش هفدهمین کنگره سراسری همکاریهای دولت، دانشگاه و صنعت برای توسعه ملی معاون علمی فناوری رییس جمهوری، وزرای علوم، تحقیقات و فناوری ، صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مسولان فرهنگی، جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاههای سراسر کشور نیز حضور خواهند داشت.
مسعود شفیعی اظهار داشت: در راستای اهداف کنگره فوق نمایشگاهی از آثار دانشجویان و استادان مراکز تابعه شامل کارگاه های آموزشی و هنری توسط دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار خواهد شد.
هفدهمین کنگره یک روزه سراسری همکاری های دولت، دانشگاه و صنعت برای توسعه ملی 20 اسفندماه سال جاری در دانشگاه امیرکبیر برگزار می شود.
فراهنگ(2)**1355**1588
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




11/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن