تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819421876




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«زرد مشکی 2» با ماجراهای تازه می‌آید/ دوچرخه‌ها درس اخلاق می‌دهند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


فرهنگ و هنر > رادیو و تلویزیون
«زرد مشکی 2» با ماجراهای تازه می‌آید/ دوچرخه‌ها درس اخلاق می‌دهند
کارگردان «زرد مشکی2» از ورود شخصیت‌های تازه به این انیمیشن خبر داد و به آموزه‌هایی اشاره کرد که با طنز و هیجان به مخاطب منتقل می‌شود.



کیانوش عابدی کارگردان انیمیشن «زرد مشکی» در گفتگو با خبرنگار مهر درباره سری دوم این انیمیشن که ایام نوروز از شبکه پویا پخش خواهد شد، توضیح داد: «زرد مشکی2» در 26 قسمت 15 دقیقه‌ای در مرکز پویانمایی صبا تولید شده و یک گروه 20 نفری در ساخت آن دست داشتند. به گفته وی، این پروژه مانند «زرد مشکی 1» به صورت سه بعدی ساخته شده و درباره شهر دوچرخه‌ها است.

وی افزود: نگارش این کار از بهمن ماه 90 شروع شد و در دو ماه اول نویسنده آن حدود نیمی از فیلمنامه‌ را نوشت و تولید پروژه از 20 فروردین آغاز شد و حدودا تا بهمن ماه 91 به پایان رسید. دوبله و ساخت موسیقی آن نیز حدود سه ماه طول کشید.

عابدی از طرح آموزه‌های انسانی در این انیمیشن خبر داد و گفت: فضیلت‌های اجتماعی و اخلاقی از طریق شخصیت‌های دوچرخه که توام با طنز و هیجان است در این کار برای گروه سنی نوجوان در نظر گرفته شده است.

این انیماتور درباره تغییرات فضا و شخصیت‌ها و افزودن شخصیت‌های جدید اظهار کرد: در هر قسمت از کار به فراخور داستان و فیلمنامه، شخصیت‌ها و پی‌زمینه‌های جدیدی اضافه شده‌اند. البته «زرد مشکی 2» مانند «زرد مشکی 1» به صورت داستان دنباله‌دار نیست و اپیزودی نگارش شده است. به همین دلیل کاراکترهای جدید قطعا وجود دارند. عابدی خاطرنشان کرد: بودجه این کار قابل قبول و مطلوب است البته ایده آل نیست ولی در حدی بودجه وجود دارد که یک گروه بتوانند پروژه‌ای را در حد معمول تحویل تلویزیون بدهند. وی از محمد رضا بادکوبه به عنوان مجری طرح، بابک بهنام پویا سوپر وایزر فنی، مهران کیانی سوپر وایزر انیمیت، نیما مجلسی طراح کاراکتر و بک‌گراند و سعید شیخ زاده به عنوان مدیر دوبلاژ این انیمیشن نام برد و در خصوص شرایط فعلی انیمیشن تصریح کرد: متاسفانه سریال‌های داخلی مورد حمایت قرار نمی‌گیرند و هیچ نظمی در پخش آنها وجود ندارد و مخاطب نمی‌تواند سریالی را دنبال کند. حتی خود سازنده‌ها اتفاقی آثارشان را در تلویزیون می‌بینند. البته در ماه‌های اخیر شبکه پویا این امر را بهتر کرده است.


۱۳۹۲/۱۲/۱۱ - ۰۹:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن