واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: Anatomy test living_for_cg 24 فروردين 1386, 00:49سلام به دوستان مجید آنلاینی. این یک تست ماهیچه و آناتومی هست که با max و zbrush زدم... دارم کلا روی ماهیچه و آناتومی اعضای بدن انسان کار میکنم و احتمالا بقیه تستهام رو هم بزارم. ehsan_3dmax 24 فروردين 1386, 02:44خیلی قشنگ شده علی جان. پس بگو! صدات در نمیاد داری zbrush کار میکنی...آره؟ خیلی عالی شده پسر. البته فکر کنم یکم مقیاس بعضی قسمتها کم باشه مثل بینی و مچ دست. بزار یک لحظه برم جلو آینه! راستی دیگه چکار میکنی اینروزا؟ انشاا... شیرنی دامادیت. NAKOOT 24 فروردين 1386, 06:15عالی مثل همیشه ... عجب هیکلی داره طرف ... می شه یکی در مورد zbrush برای من بیشتر توضیح بده ... چون ازش خیلی کار مدل سازی آناتومی دیدم ... می خواستم ببینم چطوریاست ... ممنون... Hamid_Maya 24 فروردين 1386, 11:19سلام خيلي عالي شده منم دارم زي براش كار ميكنم و چون تازه كارم مي خام آناتومي رو ياد بگيرم راستي علي جان براي ساختن اين كاراكتر چه جوري كار كردي منظورم اينه كه از روي عكس از ناحيه جلو و كنار تو مكس اين كار رو كردي ؟ يا اينكه از روس مجسمه و يا .... ؟؟؟؟؟ بهرحال آناتومي بدن خيلي مهم هست و من خودمو مجبور مي كنم كه ياد بگيرم ناكوت جان زي براش يه محيط 2.5 بعديه يعني مثل مكس و مايا حالت سه بعدي رو نداره ولي خب دو بعدي هم نيست من كه باهاش كار ميكنم خيلي لذت مي برم چون نرم افزار فوق العاده قدرتمندي هست براي مدلينگ و دادن جزئيات و .... موفق باشي living_for_cg 24 فروردين 1386, 11:54خیلی ممنون بچه ها بابت نظرات. احسان جان از شمام ممنون..( یک دامادی نشونت بدم حالا:twisted: ...دست پیش میگیری پس نیفتی؟؟ ) [QUOTE=Hamid_Maya;484278] براي ساختن اين كاراكتر چه جوري كار كردي منظورم اينه كه از روي عكس از ناحيه جلو و كنار تو مكس اين كار رو كردي ؟ يا اينكه از روس مجسمه و يا .... ؟؟؟؟؟/QUOTE] حمید جان این مدل رو از روش گذاشتن عکس (blue print ) انجام ندادم..سعی کردم به عکسهای مختلف ماهیچه ها نگاه کنم و بتونم جای دقیق اونها رو بفهمم که بعدا هم یادم نره. کتاب "طراحی بدن انسان" نوشته "برن هوگارد"هم خیلی کمکم کرد و توی اینترنت هم منابع و عکسهای خوبی هست . مدل پایه رو توی مکس زدم و روی جزییاتش توی zbrush کار کردم. این عکس مدل ساخته شده توی مکس هست.فقط نکته ای که باید توی مدلینگ مکس رعایت کنی اینه که همه polygon هات چهار ضلعی باشه . Miladbat 25 فروردين 1386, 11:22خیلی خوب شده ولی به نظر من باید رو ماهیچه های پشت کمرش بیشتر کار می کردید. تو اون مسابقه کارت عالی بود انشا ا... دوره بعد مثل مسابقه مجید آنلاین اول میشی !!! dipperman 02 ارديبهشت 1386, 10:40دوست عزيز كار جالبي شده دارم كم كم متقاعد ميشم يه وقتي رو براي زي براش بزارم كار هاي خوب شما دوستان بهترين راهنماي من ميباشد ................به اميد ديدن بهترين كارهاي شما living_for_cg 02 ارديبهشت 1386, 14:50سلام دوستان... شرمنده من چند روزی اینترنت نداشتم ... ممنونم از نظرهاتون. Miladbat < آره ، خیلی جاهاش ایراد داره...تقریبا اولین تجربم بود.
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 317]