تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819012387




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجمیع نمایشگاه های مرتبط با موضوع فناوری اطلاعات ازسال آینده


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تجمیع نمایشگاه های مرتبط با موضوع فناوری اطلاعات ازسال آینده تهران- ایرنا- مدیر کل ارتباطات و روابط عمومی شورای عالی فضای مجازی از تجمیع نمایشگاه های مرتبط با حوزه فناوری اطلاعات ، رسانه های دیجیتال، فضای مجازی و آی.تی از سال آینده خبر داد.


به گزارش روز شنبه هفتمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، سید محمد حسین پور در حاشیه بازدید از این نمایشگاه افزود: مذاکراتی در این زمینه شده تا همه نمایشگاه هایی که به نوعی با فضای مجازی و رسانه های دیجیتال مرتبط هستند، تجمیع و همگی با هماهنگی بخش خصوصی و دولتی، در قالب یک نمایشگاه بزرگ و زیر چتر حاکمیت برگزار شوند.
وی حضور و عملکرد بخش خصوصی در برگزاری این نمایشگاه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: گرچه این نمایشگاه اندکی با تاخیر برگزار شد اما برپائی آن در سال 92 اتفاق مثبتی است و به این منظور باید قدردان بخش خصوصی بود که همکاری خوبی با بخش دولتی و حاکمیتی داشت.
حسین پور ادامه داد: این نمایشگاه سال ها از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شد اما در سال جاری با تصمیم مسئولان این وزارتخانه و سایر نهادهای مسئول برپائی این رویداد به بخش خصوصی واگذار شد.
وی به حضور بیش از 155 شرکت در این دوره نمایشگاه اشاره کرد و افزود: بر اساس بررسی های صورت گرفته این دوره از نمایشگاه با کیفیت خوبی در حال برگزاری است.
حسین پور ابراز امیدواری کرد که در سال های آینده مشارکت بخش خصوصی در برپائی نمایشگاه هائی از این دست بیشتر تقویت شود.
وی همچنین از حمایت شورای عالی فضای مجازی از بخش خصوصی و فعالیت هایشان در این حوزه خبر داد.
هفتمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال تا 11اسفندماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران پذیرای بازدیدکنندگان است.
فراهنگ(1)**1355***1588
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 140]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن