تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قصد ما این است که نمیریم تا توبه کنیم، ولی توبه نمی کنیم تا اینکه می میریم
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819075482




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران پیشرفته ترین کشور در عرصه فناوری های اطلاعات و ارتباطات است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ایران پیشرفته ترین کشور در عرصه فناوری های اطلاعات و ارتباطات است زنجان- ایرنا- معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی گفت: ایران در استفاده از علوم و فناوری های اطلاعات و ارتباطات از پیشرفته ترین کشور های جهان است.


به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد آقا کیشی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران در زنجان افزود: طبق تاکید مقام معظم رهبری بر گسترش نهضت نرم افزاری، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در این حوزه به پیشرفت های قابل توجهی دست یافته است.
وی یادآوری کرد: یکی از قوی ترین مجموعه های پیشرو و فعال در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران را مجموعه های نظامی، کاربردهای نظامی و انتظامی تشکیل می دهد.
معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی گفت: با توجه به پیشرفت های فناوری اطلاعات در تمامی حوزه ها گسترش روز افزون آن در بعد نظامی امری اجتناب ناپذیر است.
وی اظهار کرد: جنگ الکترونیکی و سایبری دشمنان بیش از گذشته علیه نظام اسلامی تشدید شده و در این میان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی برای مقابله در آمادگی کامل است.
سردار آقا کیشی افزود: طی سال های گذشته بسیاری از حمله های سایبری دشمنان با ورود به هنگام متخصصان فناوری ارتباطات و اطلاعات ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی خنثی شده است.
معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با تاکید بر اینکه نرم افزارهای این حوزه 100 درصد بومی سازی شده است گفت: در حوزه سخت افزاری فناوری اطلاعات و ارتباطات نیز گام های خوبی برداشته شده و با تکیه بر توانمندی داخلی کارهای خوبی انجام گرفته است.
522/7320/245
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




29/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن