تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس بخواهد دعايش مستجاب شود، بايد كسب خود را حلال كند و حق مردم را بپردازد. دعاى ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818972995




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون رییس جمهوری: تامین رفاه مسافران از اولویت های نوروز93 است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون رییس جمهوری: تامین رفاه مسافران از اولویت های نوروز93 است مشهد-ایرنا- معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: تقویت نظارت ها و جلوگیری از هرگونه نارضایتی و اجحاف به مسافران و تامین رفاه آن ها از اولویت استان ها در نوروز93 است.


به گزارش ایرنا، مسعود سلطانی فر روز شنبه در نشست تخصصی ستاد هماهنگی سفر سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در مشهد گفت:
فعالیت ستاد هماهنگی سفر در تمامی استان ها و شهرستان ها با ترکیب ستاد مرکزی و با عضویت مدیران زیر مجموعه اعضای ستاد در استان ها و شهرستان ها، تعریف شده است.
وی گفت: نظارت و کنترل های سازمان باید در همه سطوح امسال با جدیت و افزایش بیشتری رو به رو باشد و تمام تلاش ها باید در راستای خدمات مطلوب و در شان مردم ارایه شود.
سلطانی فر اظهارداشت: در نشست امروز و نشست های متعدد تلاش داریم تا سیاست ها و برنامه های کاری را برای نوروز 93 و همچنین سال آینده سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری تبیین کنیم.
وی افزود: با توجه به اینکه برنامه ششم توسعه در حال تهیه و تدوین است لذا سازمان میراث فرهنگی باید سهم و جایگاه خود را در کشور و در این سند نمایان کند و با توجه به اینکه این سازمان از مسیر توسعه خود عقب مانده، لازم است که کار کارشناسی و دقیقی در همه حوزه ها از سوی معاونت ها صورت گیرد.
وی بیان کرد: براین اساس از تمامی معاونان خواسته شده تا برنامه های کاری و اولویت دار خود را تا پایان دوره فعالیت دولت یازدهم اعلام کنند تا در زمینه تحقق همه این موارد برنامه ریزی مدون و عملیاتی صورت گیرد.
سلطانی فر با اشاره به اینکه امسال سال حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی نامگذاری شده، گفت: مردم در طول امسال با حضور موثر در انتخابات خرداد ماه حماسه سیاسی را به منصه ظهور رساندند.
وی افزود: در سایر زمینه ها نیز شاهد موفقیت هایی از جمله مورد تایید قرار گرفتن حق هسته ای جمهوری اسلامی و شکسته شدن تحریم ها و تثبیت قیمت ها و موفقیت های دیگر در عرصه اقتصادی کشور بودیم.
وی در ادامه اظهار کرد: با توجه به ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی باید همه تلاش کنند تا از همه ظرفیت ها و پتانسیل ها در زمینه رشد و تعالی اقتصاد کشور استفاده شود.
رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: این سازمان نیز به سهم خود در تحقق اقتصاد مقاومتی وارد میدان خواهد شد.
معاون امور مجلس، حقوقی و استان های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز اظهار کرد: این نشست سومین نشست کاری در حوزه این سازمان است که از زمان آغاز به کار دولت تدبیر و امید برگزار می شود و هدف از آن نیز تبیین برنامه های کاری و ارائه راهکارهای موثر برای مدیریت موضوعات مختلف در حوزه کاری سازمان محسوب می شود.
ˈاسدالله درویش امیریˈ افزود: به این ترتیب برگزاری این نشست یکی از مهم ترین رویدادهای کاری در حوزه سازمان یعنی آغاز تعطیلات نوروزی مد نظر قرار گرفته تا هماهنگی بیشتری برای انجام امور در این زمینه و هم در سایر حوزه های کاری سازمان بیش از پیش صورت گیرد.
وی گفت: در طول برگزاری این نشست ها که به مدت یک روز برنامه ریزی شده، همه معاونت های سازمان با معاونان زیر مجموعه خود در استان ها دیدار و گفت و گو می کنند.
وی اظهارداشت: تلاش می شود تا با برگزاری این نشست، برنامه ها و سیاست های کاری سازمان میراث فرهنگی تبیین و شاهد تحول و رشد موثر در حوزه های مدیریتی این سازمان باشیم.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: مشهد پایتخت معنوی کشور و به تعبیری دیگر قطعه ای از بهشت است و سالانه پذیرای میلیونها عاشق و دلباخته امام رضا(ع) است.
ˈعلی اکبر لباف خانیکیˈ اظهار کرد: وجود آثار تاریخی متعدد از حدود 800 هزار سال پیش دلیلی بر جایگاه تاریخی این استان است که سالانه مورد توجه مسافران و زائران فراوانی از سراسر کشور و جهان است.
وی افزود: خراسان رضوی در عرصه صنایع دستی از جمله فیروزه و عقیق نیز از پنج هزار سال پیش صادرات داشته و وجود هنرمندان فراوان در این خطه و آثار برجسته و منحصربفرد صنایع دستی ، جاذبه هایی برای این استان است.ک/2
7496/659/ 330
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن