تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فتوا دهندگان بزرگانِ دانشمندان‏اند و فقيهان پيشوايانى كه از آنان بر اداى پيمان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802993255




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون رییس جمهوری: ملت ایران با فرهنگ شهادت، استکبار را زمینگیر کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون رییس جمهوری: ملت ایران با فرهنگ شهادت، استکبار را زمینگیر کرده است قم-ایرنا- معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: ملت ایران با این فرهنگ، استکبار را زمینگیر کرده است.


به گزارش ایرنا،حجت الاسلام والمسلمین ˈسید محمدعلی شهیدیˈ روز دوشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد شهید استان قم افزود: استکبار جهانی درک درستی از مفهوم واژه ایثار و شهادت ندارد و به یک معنا اصلا آن را نمی فهمد.
وی با اشاره به اظهارات مقام های آمریکایی مبنی بر روی میز قرار داشتن همه گزینه ها علیه ایران خاطرنشان کرد: همه گزینه های روی میز آمریکا اکنون به زیر میز رفته است.
نماینده رهبر معظم انقلاب در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به نقش مستقیم آمریکا در هشت سال جنگ تحمیلی رژیم صدام علیه ملت ایران تصریح کرد: امریکا در این هشت سال فرمانده اصلی جنگ علیه جمهوری اسلامی بود اما از عهده ملت ایران برنیامد.
وی با نقل سخنانی ازˈجیمی کارترˈ رییس جمهوری وقت آمریکا در زمان پیروزی انقلاب اسلامی افزود: کارتر در کتاب خاطرات خود با اشاره به جایگاه والای ایثار و شهادت در نزد ملت ایران گفته است، ما هر چه تلاش کردیم نتوانستیم از این واژه جهاد که ما را زمینگیر است، چیزی بفهمیم.
شهیدی در بخش دیگر سخنان خود بااشاره به ثبت تعداد 222 هزار و 85 شهید تا ابتدای سالجاری افزود: این عزیزان بیشتر شامل شهیدان جنگ تحمیلی و ترور هستند که حدود 18 هزار نفرشان به دست گروهک جلاد منافقان که خود را به دروغ مجاهدین خلق می خوانند، به شهادت رسیده اند.
وی اضافه کرد: خانواده این شهیدان شامل والدین، همسران و فرزندان بیش از 500 هزار نفر را شامل می شوند.
رییس بنیاد شهید و امورایثارگران با بیان اینکه حدود 505 هزار جانباز دوران جنگ تحمیلی در کشور وجود دارند، گفت: حدود دو میلیون نفر نیز خانواده این جانبازان هستند و در مجموع بیش از دومیلیون و 500 هزار نفر جامعه ایثارگری ما را تشکیل می دهند.
معاون رییس جمهوری همچنین گفت: در کشور حدود 42 هزار آزاده وجود دارند که با خانواده آنان بیش از 200 هزار نفر را تشکیل می دهند.
شهیدی همچنین گفت: جمع کل خانواده شهید و امور ایثارگران غیر از پرسنل آن حدود سه میلیون و 200 هزار نفر هستند که بدون شک اداره چنین جمعیتی کار آسانی نیست.
وی با اشاره به برخی از مشکلاتی که این خانواده ها با آن مواجهند، مشکل اشتغال فرزندان را از جمله این مشکلات عنوان کرد و افزود: هم اکنون 65 هزار و 800 فرزند ایثارگر بیکار در کشور وجود دارند که 30 درصد آنها دارای تحصیلاتی در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا هستند.
معاون رییس جمهوری همچنین با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب مبتی بر توجه هرچه بیشتر به خانواده شهیدان و ایثارگران خاطرنشان کرد:همان گونه که رهبری فرمودند اگر شهیدان نبودند الان هیچ اثری از ما و کشور ما وجود نداشت، از این رو دیدار با این خانواده ها و شنیدن درد و دل آنها در دستور کار ما قرار دارد.
در این آیین با تقدیر ازˈمحمد کاظم پورامینیˈ، سردار ˈسیدجواد هاشمیˈ بعنوان مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران قم معرفی شد.ک/3
7403/ 550/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن