تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802350839




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقویت نظارت ها و تامین رفاه مسافران در نوروز 93 از اولویت کاری همه استانهاست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون رییس جمهور: تقویت نظارت ها و تامین رفاه مسافران در نوروز 93 از اولویت کاری همه استانهاست مشهد-ایرنا-معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: تقویت نظارت ها و جلوگیری از هرگونه نارضایتی و اجحاف به مسافران و تامین رفاه آنها در نوروز 93 از اولویت های کاری همه استانهاست .


به گزارش ایرنا،مسعود سلطانی فر این مطلب را روز شنبه در نشست تخصصی ستاد هماهنگی سفر سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری که با حضور مدیران کل و معاونان این سازمان در سراسر کشور در هتل مدینه الرضا (ع) در مشهد برگزار شد، اعلام کرد.
وی افزود: فعالیت ستاد هماهنگی سفر در کلیه استانها و شهرستانها با ترکیب ستاد مرکزی و با عضویت مدیران زیر مجموعه اعضای ستاد در استانها و شهرستانها، تعریف شده است.
وی گفت : نظارت و کنترل های سازمان باید در همه سطوح امسال با جدیت و افزایش بیشتری رو به رو باشد و تمام تلاشها باید در راستای خدمات مطلوب و در شان مردم ارایه گردد.
سلطانی فر اظهارداشت: در نشست امروز و جلسات متعدد تلاش داریم تا سیاست ها و برنامه های کاری را برای نوروز 93 و همچنین سال آینده سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری تبیین نماییم.
وی افزود: با توجه به اینکه برنامه ششم توسعه در حال تهیه و تدوین است لذا سازمان میراث فرهنگی باید سهم و جایگاه خود را در کشور و در این سند نمایان کند و با توجه به اینکه این سازمان از مسیر توسعه خود عقب مانده ، لازم است که کار کارشناسی و دقیقی در همه حوزه ها از سوی معاونت ها صورت گیرد.
وی بیان کرد: براین اساس از کلیه معاونان خواسته شده تا برنامه های کاری و اولویت دار خود را تا پایان سه و نیم سال آینده یعنی دوره فعالیت دولت یازدهم اعلام نمایند تا در جهت تحقق همه این موارد برنامه ریزی مدون و عملیاتی صورت گیرد.
سلطانی فر با اشاره به اینکه امسال سال حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی نامگذاری شده است، گفت: مردم در طول سالجاری با حضور موثر در انتخابات خرداد ماه حماسه سیاسی را به منصه ظهور رساندند.
وی افزود : در سایر زمینه ها نیز شاهد موفقیت هایی از جمله مورد تایید قرار گرفتن حق هسته ای جمهوری اسلامی و شکسته شدن تحریم ها و تثبیت قیمت ها و موفقیت های دیگر در عرصه اقتصادی کشور بودیم.
وی در ادامه اظهارداشت : با توجه به ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی باید همه تلاش کنند تا از همه ظرفیت ها و پتانسیل ها در جهت رشد و تعالی اقتصاد کشور استفاده شود.
رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت : این سازمان نیز به سهم خود در تحقق اقتصاد مقاومتی وارد میدان خواهد شد.
معاون امور مجلس، حقوقی و استان های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز اظهارداشت: این نشست سومین نشست کاری در حوزه این سازمان است که از زمان آغاز به کار دولت تدبیر و امید برگزار می شود و هدف از آن نیز تبیین برنامه های کاری و ارایه راهکارهای موثر برای مدیریت موضوعات مختلف در حوزه کاری سازمان محسوب می شود.
اسدا.. درویش امیری افزود: به این ترتیب برگزاری این نشست قبل از آغاز یکی از مهمترین رویدادهای کاری در حوزه سازمان یعنی آغاز تعطیلات نوروزی مد نظر قرار گرفته است تا هماهنگی بیشتر در جهت انجام امور در این زمینه و هم در سایر حوزه های کاری سازمان بیش از پیش صورت گیرد.
وی گفت : در طول برگزاری این نشست که به مدت یک روز برنامه ریزی شده است همه معاونت های سازمان با معاونان زیر مجموعه خود در استانها دیدار و گفت و گو می کنند.
وی اظهارداشت: تلاش می شود تا با برگزاری این نشست، برنامه ها و سیاست های کاری سازمان میراث فرهنگی تبیین و شاهد تحول و رشد موثر در حوزه های مدیریتی این سازمان باشیم.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: مشهد پایتخت معنوی کشور و به تعبیری دیگر قطعه ای از بهشت است و سالانه پذیرای میلیونها عاشق و دلباخته امام رضا(ع) است.
علی اکبر لباف خانیکی اظهارداشت: وجود آثار تاریخی متعدد از حدود 800 هزار سال پیش دلیلی بر جایگاه تاریخی این استان می باشد که سالانه مورد توجه مسافران و زائران فراوانی از سراسر کشور و جهان است.
وی افزود: خراسان رضوی در عرصه صنایع دستی از جمله فیروزه و عقیق نیز از پنج هزار سال پیش صادرات داشته است و وجود هنرمندان فراوان در این خطه و آثار برجسته و منحصربفرد صنایع دستی ، جاذبه هایی برای این استان است.ک/2
7496/659
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن