تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على دانشمند سه نشانه دارد: راستگويى، حرام‏گريزى و فروتنى در برابر همه مردم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818969815




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تامین امنیت و برقراری نظم در افزایش مسافران نوروزی موثر است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > کردستان رضاعی:
تامین امنیت و برقراری نظم در افزایش مسافران نوروزی موثر است
سنندج – خبرگزاری مهر: معاون فرماندار سنندج ایجاد امنیت و برقرار نظم را در راستای افزایش شمار مسافران نوروزی به شهرستان سنندج موثر عنوان کرد.



به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله رضاعي بعد از ظهر سه شنبه در جلسه ستاد هماهنگي خدمات سفر شهرستان سنندج كه با حضور اعضاي اين ستاد و معاون گردشگري اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان كردستان در سالن جلسات فرمانداري سنندج برگزار شد، اظهار داشت: ایجاد امنیت و برقرار نظم و انضباط در راستای افزایش شمار مسافران ورودی به استان و شهرستان بسیار موثر است. وی ضمن تاکید برايجاد نظم و امنيت در شهرهاي گردشگر پذير استان کردستان و همچنين مراكز اقامتي و پذيرايي، گفت: مهمترين موضوع در جذب گردشگر و ماندگاري مسافران در سطح استان ايجاد نظم و امنيت است كه اين نظم و امنيت نيازمند همكاري و تعامل تمامي دستگاه ها به ويژه نيروي انتظامي، اداره اماكن و ساير ادارات است و مي توان در سايه اين امنيت امكانات لازم را براي جذب مسافران و گردشگران نوروزي فراهم کرد. معاون فرماندار شهرستان سنندج افزود: مسئولان و افراد شاغل در مراكز اقامتي و پذيرايي و همچنين هتل ها، مدارس، مراكز اسكان مسافران و مراكز پذيرايي موظفند كه برخورد مناسب و در خور شان را با مسافران و گردشگران داشته باشند كه اين امر بايد با آموزش هاي لازم که در خصوص نحوه برخورد با مسافران ارائه می شود توسط اداره کل ميراث فرهنگي و همچنین آموزش و پرورش به مسئولان اين مراكز آموزش داده شود. وي در ادامه سخنانش به ارائه ليست كشيك تمامي ادارات و ستاد اسكان مسافران به فرمانداري سنندج خبر داد و گفت: اداره كل ميراث فرهنگي، صنایع دستی و گردشگری استان با همكاري مركز بهداشت، صنعت و معدن و تجارت بايد نظارت كاملي بر بازارها و مراكز بهداشتي و اقامتي و پذيرايي و همچنين توزيع كالا و رستورانها و مراكز پذيرايي بين شهري و داخل شهري داشته باشند تا مشكلاتي براي مسافران و گردشگران به وجود نيايد. رضاعی در ادامه شهرداري سنندج را موظف کرد كه نسبت به زيبا سازي و نصب پلاكاردهاي راهنمايان گردشگري و مراكز اسكان و ساماندهي سرويس هاي بهداشتي و جلوگيري از حفاري هاي غير مجاز در سطح شهر به ویژه در ایام ورود مسافران نوروزی اقدامات لازم را انجام دهد. وی به معضل بزرگ شهرسنندج كه ترافيك است اشاره كرد وافزود: نبود پاركينگ مناسب در سطح شهر سنندج مشكلات و معضلاتي را در بحث ترافيك براي مردم این شهر و افراد مسافر ايجاد که انتظار می رود با تعامل آموزش و پرورش و ادارت ديگر محلهايي براي پاركينگ مسافران نوروزي در نظر گرفته شود تا مسافران نيز دچارمشكل نشوند. معاون فرماندار سنندج از تمامي ادارات و اعضاي ستاد استان كردستان و شهرستان سنندج خواست تا تمامي فعاليت هاي خود را در حوزه برنامه های ستاد سفر به ویژه برای ایام نوروز مستندسازي و در اختيار فرمانداري سنندج قرار دهند. وي در ادامه به تعطيلي تعدادي از مراكز سي ان جي در سطح شهر سنندج اشاره كرد و گفت: به دليل برودت هوا و كاهش فشار گاز در اين مدت شركت گاز استان اقدام به تعطيلي تعدادي از جايگاه هاي سي ان جي نمود كه در ايام نوروز تمامي جايگاه هاي سي ان جي فعال خواهند بود و به مسافران ارائه خدمت مي كنند. وي در پايان گفت: هدف اصلي ما كاهش نقاط ضعف و افزايش نقاط قوت است كه در طول اين چند سال سعی داشته ايم نقاط قوت را افزايش و نقاط ضعف را كاهش دهيم كه اميد است با همكاري و تعامل تمامي دستگاههاي سطح استان و ستاد هماهنگي خدمات سفر امكانات و خدمات خوبي را به مسافران و گردشگران نوروزي در سال 93 ارائه نماييم.


۱۳۹۲/۱۱/۲۹ - ۲۱:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن