تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بلند مرتبه ترين مردم نزد خداوند در روز قيامت كسى است كه در روى زمين بيشتر در نصیحت و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818735921




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارائه خدمات به مسافران نوروزی برای افزایش رضایتمندی آنان ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار گنبدکاووس: ارائه خدمات به مسافران نوروزی برای افزایش رضایتمندی آنان ضروری است گنبدکاووس - ایرنا - فرماندار شهرستان گنبدکاووس با تاکید برضرورت ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروز 93، افزایش رضایتمندی آنان را یک اصل مهم دانست.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈنوراله نوراللهیˈ روز دوشنبه در نخستین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی این شهرستان، گفت: دستگاه های عضو این ستاد باید با بسیج همه امکانات و نیز با بهره گیری از تجربیات سال های قبل، بهترین خدمات را به مسافران و گردشگران نوروزی ارائه دهند.
وی با اشاره به ثبت جهانی برج قابوس و دیگر جاذبه های گردشگری و تاریخی گنبدکاووس، پیش بینی کرد، امسال تعداد مسافران و گردشگران داخلی و خارجی به این شهرستان در مقایسه با نوروز 92 افزایش یابد.
نوراللهی، اضافه کرد: پاکیزگی مناطق شهری و روستایی، فضا سازی های شاد متناسب با شئونات اسلامی دراماکن گردشگری و تفریحی بویژه درمحوطه برج آجری قابوس، پیش بینی مدارس مورد نیاز طرح اسکان مسافران و آماده باش مراکز درمانی، بانک ها و دستگاه های خدمات رسان برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی ضروری است.
وی از برخی دستگاه های خدماتی که برای ارائه خدمات به شهروندان نیاز به حفاری دارند، خواست باتوجه به ممنوعیت هرگونه حفاری درنیمه دوم اسفندماه، تمامی فعالیت های خود دراین خصوص را حداکثر تا 15 اسفند ماه انجام دهند.
رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گنبدکاووس نیز دراین جلسه ضمن قدردانی از تلاش اعضای ستاد تسهیلات سفرهای این شهرستان در سال جاری، گفت: از امسال نام این ستاد به ˈستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزیˈ تغییر می یابد.
ˈقدرت شاکریˈ افزود: برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران نوروز 93 تعداد 11 کمیته شامل ˈاسکان و پذیرایی، برنامه ریزی و هماهنگی، بهداشت و درمان، امداد و نجات، خدمات مسافرتی، فرهنگی و اجتماعی، ارتباط و اطلاع رسانی، حقوقی، انتظامی، روستایی و مرزی و نظارت و ارزیابیˈ تشکیل می شود.
وی گفت: برای نخستین بار سامانه ارسال پیامک به مسافران نوروز 93 که وارد محوطه برج قابوس شوند، راه اندازی می شود که در آن اطلاعات لازم از مناطق گردشگری گلستان و شهرستان گنبدکاووس به آنان داده خواهد شد.
شاکری، برپایی نمایشگاه های صنایع دستی و سوغات درمناطق مختلف شهری بویژه در محوطه اماکن تاریخی و گردشگری، اضافه کرد: استقبال از این نمایشگاه ها بویژه در ایام نوروز 92 بسیار بالا بود.
وی با اشاره به انجام تبلیغات و معرفی برج قابوس توسط سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور از طریق فضای مجازی، تصریح کرد: این تبلیغات ویژه شهرهایی که دارای آثار تاریخی که ثبت جهانی شده اند، انجام شده است که در افزایش حضور گردشگران داخلی و خارجی موثر خواهد بود.
در این جلسه همچنین رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گنبدکاووس و نیز فرماندار این شهرستان از عدم پوشش خبری مناسب، حماسه راهپیمایی 22 بهمن توسط سیمای مرکز گلستان ابراز گله مندی و خواستار پوشش بیشتر اخبار گنبدکاووس با توجه به موقیعت خاص آن شدند.
شهرستان گنبدکاووس بابیش از 325 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/7479/622/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




28/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن