تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هرگاه صبح مى‏شد پيامبر صلى‏الله‏عليه‏و‏آله دست نوازش بر سر فرزندان و نوه هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803094987




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عصبانی نیستم اثری اجتماعی است/دنبال اکران فیلمهای ملتهب نیستیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس سازمان سینمایی: عصبانی نیستم اثری اجتماعی است/دنبال اکران فیلمهای ملتهب نیستیم تهران- ایرنا- رییس سازمان سینمایی با تاکید براینکه دنبال اکران فیلم های ملتهب نیستیم، گفت: فیلم عصبانی نیستم اثری اجتماعی است و مشکلی برای اکران ندارد.


به گزارش روزشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، حجت الله ایوبی در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه بخش تجلی اراده ملی سی و دومین جشنواره فیلم فجر در جمع خبرنگاران افزود: سالی که نکوست از بهارش پیداست و انتظار سال خوبی را برای سینما ایران داریم و تمام تلاش ما بر این است که در سال 93 سالن های سینمایی بار دیگر رونق پیدا کند.
وی یادآور شد: در بهار سال 93، 20 تا 30 سینما به ناوگان سینمایی کشور افزوده می شود در جشنواره فجر امسال نیز چهار مجتمع سینمایی به ظرفیت های کشور افزوده شد.
رییس سازمان سینمایی درباره انتشار برخی اخبار مبنی بر دیدارش با آیت الله سیستانی به منظور حل مشکل فیلم رستاخیز توضیح داد: سفر من به عراق برای دیدار با آیت الله سیستانی نبود اما در مشهد و قم با جمعی از علما و آیات اعظام دیدارهایی داشتیم.
ایوبی ادامه داد: نگرانی های ایجاد شده در زمینه فیلم رستاخیز تقریبا از بین رفته و سخنرانی های اخیر آیت الله علم الهدی، دلیلی بر این مدعا است.
وی یادآور شد: گفت وگو با افراد و آحاد مختلف در زمینه فیلم روز رستاخیز باید ادامه پیدا کند و از طرفی دست اندرکاران فیلم رستاخیز آمادگی دارند نظرات را در فیلم اعمال کنند.
رییس سازمان سینمایی تاکید کرد: سازمان راجع به این موضوع این نگاه را دارد که نظرات علما درنظر گرفته شود درباره فیلم نکاتی بود که احمدرضا درویش و دیگر دست اندرکاران این اثر سینمایی در حال اعمال کردن آن هستند و قرار است زیر نظر یکی از مورخان و شخصیت های برجسته اعمال شود.
وی درباره راه اندازی سینماکارت به عنوان بن کارمندان برای حضور در سینماها گفت: امید داریم سینما کارت را برای سینماها راه اندازی کنیم، سینماکارت معقول است زیرا مردم بیشتر به استفاده از کارت عادت کرده اند و در این باره با برخی از بانک ها که اعلام آمادگی کردند جلساتی را برگزار می کنیم. این کارت به عبارتی بن مشخصی برای کارکنان دستگاه های مختلف است و این امر به منظور تشویق خانواده ها برای رفتن به سینماها تعبیه خواهد شد.
ایوبی درباره نحوه حمایت سازمان سینمایی از فیلم های سینمایی نیز گفت: تا اواخر هفته آینده برنامه حمایت های سازمان سینمایی در بخش های مختلف تولید و اکران و تبلیغات و توزیع را اعلام خواهیم کرد.
وی درباره فیلم عصبانی نیستم نیز یادآور شد: عصبانی نیستم سرنوشت نامعلومی ندارد و رضا درمیشیان کارگردان و تهیه کننده این اثر سینمایی همکاری خوبی با سازمان سینمایی داشته است.
رییس سازمان سینمایی تاکید کرد: در حال حاضر قصد نداریم آثاری در سینمای ایران اکران شود که فضای جامعه را ملتهب کند و این مهم خواسته خود سینماگران نیز هست.
به گفته ایوبی، نسخه کنونی عصبانی نیستم که برای اکران آماده شده اثری کاملا اجتماعی است و با این تمهیدات به نظر مشکلی برای اکران این اثر وجود ندارد.
وی درباره اینکه در مراسم اختتامیه بخش تجلی اراده ملی یادآور شده بود که حذف جشنواره فجر از دهه انقلاب یک حرف ضد انقلابی است تصریح کرد اظهار نظر من در این باره به هیچ عنوان درباره ابراهیم حاتمی کیا نبود.
رییس سازمان سینمایی درباره بولتن نویسی ها و برخی نقدها نیز اظهار کردکه در جشنواره همه گروه ها از ما بلیت و شام و دیگر امکانات را می خواهند که فقط ما را نقد کنند. ما بلدیم خودمان را نقد کنیم.
ایوبی درباره جشنواره سی و سوم فجر نیز یادآور شد: تلاش ما بر این است پیش از نوروز 93، جلسه سیاستگذاری جشنواره سی و سوم فجر را برگزار کرده و مدیران بخش های مختلف این رویداد را نیز تعیین کنیم.
جشنواره فیلم فجر بیش از 30 سال عمر دارد که در هر دوره نقاط قوت و ضعفی دارد و باید تلاش کرد که در دوره بعد، این رویداد با شرایط بهتر و در آرامش و قاطعیت بیشتری برپا شود.
ایوبی در ادامه درباره حضورسینماگران ایرانی در جشنواره های خارجی گفت: با حضور سینمای ایران در جشنواره های خارجی موافقم اما معتقدم هیچ فیلمسازی نباید صرفا به امید حضور در جشنواره های خارجی فیلم بسازد اما در عین حال اگر فرصت حضور در یک رویداد خارجی برای یک فیلم ایرانی بوجود آمدباید از این مهم استفاده کنیم چراکه میلیون ها نفر در دنیا می شوند که یک فیلم ایرانی در یک رویداد سینمایی خارجی پذیرفته شده و موفقیت هایی را نیز کسب کرده است.
وی با اشاره به تغییرات ایجاد شده در چارت سازمان سینمایی اظهار کرد ما اداره کل ارزشیابی نداریم اما همه معاونت های موجود در سازمان سینمایی تجمیع و به معاونت ارزشیابی ونظارت تبدیل شده است که مسوول این بخش آقای محمد احسانی است.
ایوبی تصریح کرد دبیر جشنواره دوره سی و سوم علیرضا رضاداد است توقع ما این است که دبیر جشنواره در جریان تولید همه فیلم ها باشد. باید از ظرفیت بالایی که در کشور وجود دارد استفاده کنیم و کارشناسان حقوقی، دینی و مذهبی در کنار فیلمسازان قرار گیرند.
فراهنگ(3)**1983**1588
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن